آموزش ساخت کیف پول Trust Wallet

پارسیان کالا
19 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Trust Wallet

در این پست آموزشی قصد داریم برای آن دسته از عزیزان که نیاز به ساخت ولت یا ساخت کیف پول برای نگهداری و استفاده از ارزهای دیجیتالی خود از جمله بیت کوین و اتریوم راهنمایی های لازم رو به صورت قدم به قدم به صورت تصویری به همراه فیلم آموزشی ارائه بدیم . در ابتدا با توجه به نوع سیستم عامل خود اقدام به دانلود نرم افزار Trust Wallet از طریق اپ استور و یا گوگل پلی اقدام نمایید. پس از دانلود نرم افزار وارد برنامه شوید و مراحل را به ترتیب تصاویر انجام دهید.

مرحله اول :

پس از نصب و ورود به نرم افزار اولین صفحه ای که مشاهده میکنید صفحه زیر میباشد ( با توجه به تم دستگاه شما رنگ برنامه به صورت روشن و یا دارک مود است ) در این مرحله برای ساخت کیف پول روی گزینه Create a new wallet لمس کنید تا ولت جدید بسازید .

 

Trust Wallet (1)

 

 

مرحله دوم :

پس از لمس کردن گزینه Create a new wallet وارد صفحه زیر خواهید شد در این مرحله از شما خواسته میشود که در مرحله بعدی نسبت به پشتیبانی از ۱۲ حرفی که به شما نمایش داده میشود اقدام نماید در این قسمت رو گزینه I understand that if i lost my recovery words i Will not be able to access my wallet به معنی این که متوجه هستم که اگر خدای نکرده این ۱۲ کلمه رو گم کنم دیگه نمیتونم به ولتم دسترسی داشته باشم. ( خدا این روزو برای هیچ کس نیاره )‌ لمس کنید.

 

Trust Wallet (2)

 

پس سعی کنید حتما از این ۱۲ کلمه چند جا به صورت فیزیکی پشتیبانی تهیه کنید تا مشکلی برای داراییاتون پیش نیاد .  ضمنا هیچ وقت این کلمات رو در اختیار کسی جز خودتون قرار ندید چون دسترسی داشتن به این حروف برابر هست با دسترسی داشتن به کل داراییتون .

و در نهایت روی گزینه Continue لمس کنید تا وارد مرحله بعدی بشید.

مرحله سوم :

در این مرحله ۱۲ کلمه رو نشون میده که شما باید اون هارو یاداشت کنید و در جای امن نگهداری کنید . و بر روی گزینه Continue لمس کنید تا وارد مرحله بعد بشید .

Trust Wallet (3)

مرحله چهارم :

در این مرحله کلماتی که یادداشت کردید به ترتیب انتخاب کنید تا مطمعن بشین کلمات و ترتیبی که نوشتید صحیح است . و سپس روی گزینه Continue لمس کنید تا وارد مرحله بعدی بشید . ساخت ولت شما تقریبا تموم شد و میتونید از ولتتون استفاده کنید .

 

Trust Wallet (4)

 

مرحله پنجم :

ولت شما ساخت شد و در صفحه اصلی چند ارز دیجیتال معروف از جمله بیتکوین Bitcoin و اتریوم Ethereum و بایننس کوین BNB رو نمایش میده که میتونید با توجه به کوین هایی که ولت پشتیبانی میکنه کوین ها و توکن های دیگه رو به لیستتون اضاف کنید .

 

Trust Wallet (5)

 

مرحله ششم :

برای اینکه از ولت استفاده کنید کافیه که برای مثال با توجه به عکس بالا روی ارز بیتکوین لمس کنید تصویر پایین رو ببینید برای دریافت ارز کافیه روی گزینه Receive و برای ارسال ارز روی گزینه Send لمس کنید .

بعد از لمس روی گزینه Receive آدرس کیف پول شما نمایش داده میشه که میتونید اونو برای کسی که قرار برای شما ارز ارسال کنه ارسال کنید و

و همینطور در قسمت Send کافیه آدرس ولتی که میخواید براش ارز بفرستید و مقدار اون ارزی که میخواید ارسال کنید وارد کنید .

 

Trust Wallet (6)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.