گیرنده و فرستنده صدای بلوتوث مدل TR6 چگونه کار می کند ؟

پارسیان کالا
11 شهریور, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
گیرنده و فرستنده صدای بلوتوث مدل TR6

مدل TR6 که یک گیرنده و فرستنده صدای بلوتوث است، به شما امکان می‌دهد تا از طریق بلوتوث صدا را دریافت و یا ارسال کنید. عملکرد این دستگاه به صورت زیر است:

 

 

1. گیرندگی صدا با استفاده از TR6:

با استفاده از TR6 به عنوان گیرنده صدا، می‌توانید صدا را از یک دستگاه بلوتوثی دیگر دریافت کنید و آن را از طریق خروجی‌های صوتی TR6 پخش کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

– روشن کردن TR6: دستگاه TR6 را روشن کنید و به حالت گیرنده ( اتصال کابل AUX به فیش Receiver ) تنظیم کنید.

– اتصال به دستگاه بلوتوث: در دستگاه بلوتوثی که قصد ارسال صدا به TR6 را دارید، بلوتوث را روشن کنید و به حالت جفت شدن (Pairing) بروید. سپس در TR6، دستگاه بلوتوثی را از لیست دستگاه‌ها انتخاب کنید و اتصال برقرار کنید.

– تنظیم خروجی صوتی: پس از اتصال، تنظیمات صدا را در سیستم خود تغییر دهید تا صدا از طریق خروجی صوتی TR6 پخش شود. این تنظیمات ممکن است در تنظیمات صدا یا تنظیمات بلوتوث دستگاه شما قابل دسترسی باشد.

– پخش صدا: حالا که اتصال بین TR6 و دستگاه بلوتوثی برقرار است و تنظیمات صدا صورت گرفته است، صداهای دریافتی از دستگاه بلوتوثی را می‌توانید از طریق خروجی صوتی TR6 پخش کنید.

 

گیرنده و فرستنده صدای بلوتوث مدل TR6

 

2. فرستندگی صدا با استفاده از TR6:

با استفاده از TR6 به عنوان فرستنده صدا، می‌توانید صدا را از یک منبع صوتی مانند میکروفون دریافت کرده و از طریق بلوتوث آن را به دستگاه بلوتوثی دیگر ارسال کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

– روشن کردن TR6: دستگاه TR6 را روشن کنید و به حالت فرستنده ( اتصال کابل AUX به فیش Transmitter ) تنظیم کنید.

– اتصال به دستگاه بلوتوث: در دستگاه بلوتوثی که قصد دریافت صدا از TR6 را دارید، بلوتوث را روشن کنید و به حالت جفت شدن (Pairing) بروید. سپس در TR6، دستگاه بلوتوثی را از لیست دستگاهها انتخاب کنید و اتصال برقرار کنید.

– تنظیم منبع صوتی: اطمینان حاصل کنید که منبع صوتی، مانند میکروفون، به TR6 متصل شده و طبق دستورالعمل تنظیم شده است.

– ارسال صدا: حالا که اتصال بین TR6 و دستگاه بلوتوثی برقرار است و منبع صوتی تنظیم شده است، صداهای دریافت شده توسط TR6 از طریق بلوتوث به دستگاه بلوتوثی دیگری ارسال می‌شوند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که مراحل دقیق و تنظیمات ممکن است بسته به مدل و تنظیمات خاص TR6 و دستگاه بلوتوثی متفاوت باشند. برای اطلاعات دقیقتر و راهنمایی، به دفترچه راهنمای استفاده از TR6 مراجعه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.