بازخورد درباره این کالا

لامپ ادیسونی معلق در هوا مدل PK-L66

Magnetic Levitating Floating Wireless LED Light
0
از 0 رای

0دیدگاه

  • مدل کالا:Magnetic Levitating Floating Wireless LED Light
  • کد کالا:1007456
نمایش بیشتر- بستن
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 26 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لامپ ادیسونی معلق در هوا مدل PK-L66
  • مدل کالا:Magnetic Levitating Floating Wireless LED Light
  • کد کالا:1007456
نمایش بیشتر - بستن

لامپ ادیسونی معلق در هوا مدل PK-L66 یکی از محصولات زیبا و جذاب برای دکوراسیون داخلی است. این لامپ دارای طراحی خاصی است که به شکلی زیبا و جذاب در هوا معلق می‌شود و به شما احساس می‌دهد که یک لامپ واقعی در فضا دارید.

این لامپ ادیسونی دارای یک پوسته شیشه‌ای است که در داخل آن، یک لامپ LED درج شده است. با قرار دادن این پوسته در نقطه خاص معلق در هوا، لامپ به شکلی زیبا و جذاب در فضا معلق می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا به شکلی جذاب و خلاقانه، دکوراسیون داخلی خود را زیباتر کنید.

 

این چراغ معلق با داشتن نورپردازی LED، به شکلی زیبا و جذاب در محیط شما نمایش داده می‌شود. این لامپ با استفاده از تکنولوژی مغناطیسی در قاعده‌ی معلق در هوا نگهداری می‌شود و با داشتن یک کابل برق، به شکلی آسان و سریع به برق شهری متصل می‌شود.

 

لامپ ادیسونی معلق در هوا مدل PK-L66

 

لامپ ادیسونی معلق در هوا مدل PK-L66 یک محصول لاکچری با کاریرد یک چراغ تزئینی شب خواب می باشد که میتواند یک هدیه خاص برای یک مخاطب خاص باشد .

دنیا به سرعت در حال حرکت است بنابراین یک زنگ تفریح یعنی رها شدن از جاذبه زمین و تجربه کردن یک چیز سوررئال که در زمان شناور به نظر می رسد، قطعا یک تجربه شگفت آور خواهد بود، این طور نیست؟ لامپ معلق در هوا به هیچ باتری ای احتیاج ندارد و لامپ انرژی مورد نیاز خودش برای روشن ماندن را از طریق هوا و به وسیله القای مغناطیسی دریافت می کند.

از انرژی الکترومغناطیسی (نیروهای مخالف آهنرباها) استفاده می کند (که در لامپ و در پایه چوبی ساخته می شود) و با کشش رو به پایین جاذبه مقابله می کند. آهنرباهای موجود در پایه چوبی نیروی مورد نیاز برای روشن ماندن لامپ را به این ترتیب به صورت کاملا بیسیم (wireless) تامین می کنند. اگر تمام این قضیه برای شما پیچیده است، می توانید مطمئن باشید که نصب و راه اندازی این چراغ بسیار ساده است.

 

 

ویژگی های لامپ ادیسونی معلق در هوا :

 

  • وزن : 948 گرم
  • ابعاد لامپ : 7*13.5*4.5 سانتی متر
  • ابعاد پایه : 12*12*2.6 سانتی متر
  • جنس شیشه، چوب مصنوعی
  • ولتاژ : 220 ولت
  • نوع لامپ : ال ای دی
  • توان : 3 وات
  • دارای کلید لمسی

 

روش نصب لامپ معلق :

لامپ را به آرامی به مرکز پایه چوبی نزدیک کنید تا زمانی که احساس یک مقاومت اندک بکنید، آن گاه لامپ را رها کنید و خیالتان راحت باشد، آهنرباها لامپ را سر جای خودش نگه می دارند.

از طرف دیگر می توان گفت لامپ شناور انرژی مورد نیاز خود را از طریق فرآیند القا تامین می کند، به این صورت که یک الکترومغناطیس جریان دار می تواند در یک بدنه نزدیک به خودش جریان تولید کند.صحبت از انتقال انرژی به صورت بیسیم از زمان نیکولا تسلا تا امروزه همیشه در بین بوده است. در چراغ معلق بخشی از تکنولوژی تسلا را با تعلیق مغناطیسی ترکیب شده است و یک محصول جذاب تولید شده است.

معلق بودن این چراغ با معلق بودن باورهای ما در دوران کودکی رابطه مستقیمی دارد. همه‌ی ما در دوران کودکی و در عالم بیداری و خواب به اشیاء معلقی مثل فرش پرنده‌ی سحرآمیز یا تخته‌ی شناور فکر می‌کردیم و آرزو می‌کردیم که ای کاش یکی از آن‌ها متعلق به ما بود. ظاهرا اکنون این آرزو به واقعیت پیوسته است.

 

 

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(17)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(16)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(15)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(14)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(8)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(7)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(6)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(5)

magnetic levitating floating light bulb lamp%20(2)

امتیاز کاربران به:

لامپ ادیسونی معلق در هوا مدل PK-L66 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…