بازخورد درباره این کالا

اسپیکر معلق در هوا ICE Orb

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: ICE Orb Levitating Floating Wireless Portable Bluetooth Speaker

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

99% رضایت خریداران عملکرد عالی
  • ارسال توسط
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

اسپیکر معلق در هوا ICE Orb
این محصول جدید یک اسپیکر بی سیم جذاب و مدرن است. اسپیکر معلق در هوا ICE Orb  از دو بخش تشکیل شده است.بخش اول که در پائین قرار گرفته و اسپیکر اصلی که در بالای آن و به وسیله یک میدان مغناطیسی معلق است. levitating Bluetooth 4.1 از طریق بلوتوث نسخه 4.1 (حداکثر مسافت 10 متر) و NFC،به تجهیزات دیجیتالی متصل میگردد . یک اسپیکر با قدرت 5 وات در قسمت معلق این محصول قرار دارد و میتواند صدایی شفاف و قدرتمند را ایجاد سازد . با توجه به ویژگی معلق بودن آن،پخش صدا در محیط به خوبی صورت خواهد گرفت.آداپتور همراه اسپیکر معلق در هوا ICE Orb ، از مدل های معمول خانواده USB است و این بدان معنی خواهد بود که کاربران میتوانند به راحتی از تمام شارژرهای موجود برای ارسال نیرو به این محصول استفاده کنند.
روش نصب :
فقط کافیست دوشاخه آداپتور این وسیله را به برق بزنید و سر فیش آنرا به سوکت پشت بدنه و پایه بزنید سپس گوی را با دست در فاصله حدود یک الی 1.5 سانتیمتر از پایه بالایی بصورت شل و تقریباٌ رها نگه دارید و به آرامی بالا و پائین ببرید، زمانیکه حس کردید برایند نیروهای مغناطیسی وارد شده روی فریم از طرفین مساوی میباشد و فریم توسط نیروهای آهنربائی از بالا احاطه شده دستانتان را به آرامی رها کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
شاید بار اول حدود 5 دقیقه وقت صرف پیدا کردن نقطه کانونی مغناطیس پایه بکنید ولی مطمئن باشید با پیدا کردن قلق و لم آن و با یک یا دوبار تمرین کردن در دفعات بعدی می توانید به سرعت و زیر 30 ثانیه این کار را انجام دهید . لازم به ذکر است با یکبار اتصال کره معلق می توانید برای همیشه نمایش آنرا بر روی میز خود داشته باشید ولی بخاطر این میگوئیم دفعه های بعدی چون این وسیله کالای خیلی جذابی هست و مطمئن هستیم کنجکاوی هر شخص جدیدی که وارد اتاق شما بشود را برمی انگیزد و با دست زدن و هل دادن کره سعی در کشف دلیل تعادل این کره خواهد نمود و ناخواسته آنرا از حالت تعادل خارج خواهد کرد و شما دوباره نیاز به گذاشتن کره در کانون مناطیسی پایه خواهید داشت و در موارد دیگر شاید برقها قطع بشود یا آداپتور را از برق خارج کنید یا بخواهید جای این گجت را عوض کنید.
ویژگی های اسپیکر معلق در هوا ICE Orb :
  • اسپیکر بلوتوث شناور در هوا بالای پایگاه مغناطیسی
  • بلندگوی بلوتوث شناور در هوا با 10mm فاصله از زمین
  • قابلیت اتصال از طریق NFC مخصوص گوشی های هوشمند
  • دارای راهنمای صوتی ویژه برای افزایش اثر 3D
بسته بندی شامل :
  • 1 عدد اسپیکر گوی
  • 1 عدد آداپتور برق
  • 1 عدد جعبه

امتیاز کاربران به:

اسپیکر معلق در هوا ICE Orb (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش