بازخورد درباره این کالا

رابط هوشمند برق شیائومی

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

رابط هوشمند برق شیائومی
رابط هوشمند برق شیائومی
Mi Smart Power Strip
  • ارتباطات :Wi-FiWi-Fi / 802.11 b / 802.11 g / 802.11 n
  • برق ورودی100-250 V
  • برق خروجی2500W 10A MAX 250V
  • دارای محافظ کودک
  • قابلیت کنترل راه دور
  • دارای 6 عدد خروجی
  • دارای مدار محافظ اضافه بار
  • دارای چراغ نشانگر کم نور
  • دارای پد ضد لغزش
مشخصات فنی
این دستگاه جریان ورودی و خروجی ۲۵۰ ولتی را پشتیبانی میکند، سه خروجی عادی و سه خروجی بین المللی دارد و با استفاده از تکنولوژی محافظت هوشمند، هنگام در خطر قرار گرفتن سه راهی و دستگاه های متصل خود را خاموش می کند. این سه راهی هوشمند قابلیت اتصال به شبکه ی Wifi تا باند ۲.۴ گیگا هرنز را داراست و روی حالت های b و g و n به خوبی کار می کند. همچنین این محصول پیشگام شیائومی از استاندارد IEEE به خوبی پشتیبانی می کند. دو چراغ LED بر روی دستگاه به چشم میخورند که زیبایی خاصی به دستگاه هدیه میکند و در مواقع اتصال به wifi چراغ آن به رنگ آبی در می آید.
طراحی و ساخت
سه راهی هوشمند شیائومی ساخته شده از با کیفیت ترین مواد اولیه و پلاستیک ABS میباشد که استحکام و دوام بالایی دارید و تا دمای بیش از صد درجه مقاومت می کند. خروجی های قرص و محکمی بر روی دستگاه میبینیم که نیمی ایرانی و نیمی بین المللی است. دکمه ی پاور همچون دیگر محصولات شیائومی طراحی آرگونومیکی دارد و یک دست با بدنه و زیباست. از این دکمه میتوان به عنوان ریست هم استفاده کرد و برای این امر کافی است ده ثانیه پاور را نگه دارید. وزن دستگاه نسبت به امکاناتش بسیار کم است و ابعاد زیبا و مناسبی دارد.
رابط نرم افزاری و قابلیت ها
با اتصال سه راهی به نرم افزار Mi Home می توانید از قابلیت های جذاب این دستگاه بهره ببرید. قبل از نصب لازم است بدانید که اتصال تلفن هوشمند و سه راهی به شبکه ی اینترنت ضروری است. پس از این مرحله امکاناتی همچون تعیین ساعاتی معین برای خاموش و روشن شدن دستگاه و امکان مشاهده ی میزان برق مصرف شده از طریق دستگاه های متصل به سه راهی و کنترل از راه دور سه راهی حتی از صدها کیلومتر فاصله در اختیار شما قرار میگیرد.

امتیاز کاربران به:

رابط هوشمند برق شیائومی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش