معرفی 5 محصول از لوازم جانبی ایرپاد

پارسیان کالا
19 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
AIRPOD ACCESSORY

امروزه ایرپادها علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است شما با خرید ایرپاد و باز کردن جعبه این محصول جذاب بدنه براق این محصول نظر شما را جلب میکند و در همان لحظه فکر میکنید که ممکن این ایرپاد زیبای شما نیاز به محافظت داشته باشد تا بتواند به خوب برای شما کارآیی داشته باشد.

لوازم جانبی ایرپاد زیاد و متنوع است از شارژر آن گرفته تا محفظه نگهداری ایرپاد  دارای لوازم لوکس و زیبایی است از نمونه وسایل جانبی ایرپاد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  •  کاور محافظ سیلیکونی
  • بند نگهدارنده ایرپاد
  •  نگهدارنده ایرپاد روی اپل واچ
  • پایه شارژ و نگهدارنده
  •  نگهدارنده داخل گوش ایرپاد
  •  نگهدارنده پشت گوش ایرپاد
  • داک شارژ
  • کابل شارژ

parsiankala

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 5 محصول از لوازم جانبی ایرپادها آشنا کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. کاور محافظ ایرپاد :

 به علت اینکه ایرپاد ها از نظر قیمت تقریبا گران محسوب میشوند نگهداری از آنها نیز اهمیت ویژه ای پیدا میکند. کیس شارژر ایرپاد علاوه بر محل نگهداری ایرپاد ها منبع انرژی و شارژر آنها نیز به شمار می رود از این رو داشتن یه کاور محافظ به شما کمک میکند که بدنه ایرپاد شما دچار ضربه یا خش خوردگی نشود ویا حتی در مرور زمان رنگش تغییر نکند و زیبایی اولیه را برای شما حفظ کند. در بازار تنوع این کاورها بسیار بالاست و شما با هر سلیقه ای میتوانید کاوری مناسب تهیه کنید. از انواع کاور محافظ می توان کاور محافظ سیلیکونی و کاور محافظ چرمی اشاره کرد. هرچه کاوری که خریداری میکنید ضخامت بیشتری داشته باشد در برابر ضربه ایمن تر خواهد بود  هرچه نازک تر باشد قاعدتا میتواند از خش و خط محافظت کند. بعضی از این کاورها به گونه ای طراحی شده است که دارای قلاب برای آویزان کردن است یعنی شما می توانید به کوله پشتی یا کلیدهای خود متصل کنید و همه جا همراه شما باشد وگم نشود. تفاوت دیگری که برخی کاورها با یکدیگر دارند این است که در بعضی مدل ها درپوشی برای محافظت در برابر گردو خاک برای پورت شارژ طراحی شده اند. این درپوش در طراحی برخی مدل ها دیده نمی شود.

parsiankala

  1. نگهدارنده ایرپاد روی اپل واچ :

همانطور که این محصول از اسمش پیداست مخصوص کسانی است که ساعت هوشمند اپل را نیز در اختیار دارند. . نگهدارنده ایرپاد با قرار گیری بر روی اپل واچ این امکان را به شما می دهد تا با قرار گیری ایرپاد ها از گم شدن آنها جلوگیری کنید. این نگهدارنده از جنس سیلیکون ساخته شده و به خوبی بر روی ساعت نصب می شود و بسیار گزینه مناسبی است برای کسانی که نیاز به استفاده مداوم از ایرپاد دارند و میخواهند گاهی برای رفع خستگی ایرپاد را درآورده و بعد از دقایقی مجدد ازش استفاده کنند. این نگهدارنده بیشتر مواقع از جنس سیلیکونی میباشد و به راحتی میتوانید روی ساعت خود نصب کنید و لذت ببرید.

 

  1. بند نگهدارنده ایرپاد اپل :

اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه مندان به ایرپاد هستید اما به علت نگرانی برای قرارگیری محصول این علاقه را سرکوب میکنید باید بدانید اصلا جای نگرانی نیست فقط کافی است بند نگهدارنده ایرپاد بخرید و به ایرپاد خود متصل کنید این محصول مانع از افتادن و گم شدن ایرپاد دوست داشتنی شما میشود. این محصول تولید شده مخصوصا برای ورزشکاران بسیار مفید است و یا حتی دوستانی که در مکان های بسیار شلوغ رفت و آمد دارند اگر شما این بند ایرپاد را نداشته باشید ممکن با تکان خوردن یا حرکت ناگهانی از گوشتان بیفتد و به شدت آسیب ببیند. پس بهتر است برای محافظت از ایرپادتان سریع اقدام به خرید بند نگهدارنده ایرپاد اپل کنید.

 

  1. نگهدارنده داخل گوش ایرپاد 

نگهدارنده های داخل گوش ایرپاد یا ایرهوک قلاب های کوچکی هستند که با نصب آنها بر روی ایرپاد مانع از  افتادن و گم شدن آنها می شود. این نگهدارنده نیز کارایی مانند بند نگهدارنده ایرپاد اپل دارند با این تفاوت که انها مخصوص اپل واچ هستند این نگهدارنده روی خود ایرپاد نصب میشود و دور گوش شما متصل میشود و هیچ گونه بند و آویزی ندارد که شما را اذیت کند.

 

 

  1. پایه شارژ اپل واچ، آیفون و ایرپاد :

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که آیفون و اپل واچ و ایرپاد اپل را دارید یکی از بهترین لوازم جانبی که می توان استفاده کرد پایه نگهدارنده ایرپاد، اپل واچ و آیفون است. این محصول قابلیت شارژ اپل واچ، ایرپاد و آیفون را بطور همزمان را داراست. همه ی سری های اپل واچ و آیفون با این محصول قابل شارژ هستند. این محصول علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.