توجه ! حداقل مبلغ سفارش مصرف کننده 50 هزار تومان و همکاری 500 هزار تومان می باشد .

منو

همکاری در فروش

همکاری در فروش

فروشگاه‌های فیزیکی محدودیت‌های فراوانی را بر فروشنده‌ها و خریداران تحمیل کرده و به همین دلیل فروشگاه‌های آنلاین هر روز محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌کنند.اگر شما هم در فکر راه‌اندازی یک کسب‌ و‌ کار آنلاین موفق هستید هم اکنون با ما شروع کنید . همین حالا رایگان ثبت نام کنید تا کالا و خدمات شما را در ویترینی بزرگ به نمایش بگزاریم و در دسترس عموم قرار بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی پارسیان کالا با راه اندازی سیستم همکاری در فروش این فروشگاه اینترنتی خدمتی نو در اختیار مشتریان خود قرار داده است .کسب درآمد از طریق اینترنت راه های زیادی دارد ، یکی از این روشهای درآمد زا  که نیاز به سرمایه ندارد همکاری در فروش محصولات این فروشگاه است. این روش کسب درآمد بدون سرمایه اولیه بر اساس 2 روش در پارسیان کالا قابل انجام می باشد .

 

 

امکان همکاری در فروش در پارسیان کالا به دو دسته تقسیم می گردد :

 
 
 

Static Image    Static Image

 

 

بازاریابی

شاید شما هم اصطلاح آفیلیت مارکتینگ (Marketing Affiliate) یا بازاریابی پورسانتی و همکاری در فروش به گوشتان آشنا باشد. مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود. همکاری در فروش روش‌های گوناگون و متنوعی دارد، اما بهترین و پربازده‌ترین آن استفاده از اینترنت است. اینکه شما به عنوان یک معرف، محصول مورد نظر را به شیوه‌های درست تبلیغ کنید و بابت هر فروش که از سمت شما انجام بگیرد پورسانت و یا درصدی از فروش را دریافت کنید.

امروزه با افزایش تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام در ایران، بسیاری از افراد سعی می‌کنند از این طریق محصولات خود را به فروش برسانند. پیام‌رسان اجتماعی تلگرام نیز همانند اینستاگرام کاربران فعال بسیاری دارد و فروشگاه‌ها و یا افراد عادی محصولات خود در قالب کانال‌های فروشگاهی به مردم عرضه می‌کنند.

 

 

 

 

مزایای بازاریابی :

  • کسب درآمد به صورت غیرحضوری یا آنلاین
  • عدم نیاز به مسئولیت پذیری در قبال کالای فروخته
  • کسب و کاری مقرون به صرفه بدون نیاز به تأمین سرمایه اولیه
  • حقوق و پاداش دریافتی بر اساس عملکرد شما

 

 

فروشندگی

در حال حاضر فقط برای همشهریان اصفهانی امکان ایجاد پنل فروشندگی فعال می باشد و برای شهر های دیگر فقط به شرط ارسال رایگان به آدرس مشتری امکان پذیر می باشد

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
پارسیان کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در پارسیان کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان پارسیان کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

پارسیان کالا تا یک روز کاری بعد از ثبت سفارش را ارسال خواهد کرد و بسته به نوع ارسال از 1 تا 4 روز کاری زمان خواهد برد

متاسفانه امکان خرید حضوری نیست ولی امکان دریافت سفارش بصورت حضوری هست

شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
پارسیان کالا