توجه ! حداقل مبلغ سفارش مصرف کننده 50 هزار تومان و همکاری 500 هزار تومان می باشد .

منو

سیستم بازاریابی پارسیان کالا

سیستم بازاریابی پارسیان کالا

فروشگاه اینترنتی پارسیان کالا با راه اندازی سیستم قدرتمند بازاریابی در راستای همکاری در فروش محصولات این فروشگاه اینترنتی خدمتی نو در اختیار مشتریان خود قرار داده است که بدون سرمایه اولیه به کسب درآمد بپردازند .کسب درآمد از طریق اینترنت راه های زیادی دارد ، یکی از این روشهای درآمد زا  که نیاز به سرمایه ندارد همکاری در فروش محصولات است. 

نحوه عملکرد سیستم از این طرق و به انتخاب شما انجام می گیرد: ( آموزش های ویدئویی را قبل از ثبت نام نگاه کنید.) شما می‌توانید یک و یا چندین روش را به دلخواه برای انجام تبلیغات در نظر بگیرید. این اطلاعات از طریق پنل همکاری در فروش شما در دسترستان قرار دارد.



لینک بازاریابی:
مشتری برای خرید لینک معرف شما را وارد میکند.(لینک در قسمت پنل کاربری >بازاریابی) نمایش داده میشود .



بازاریابی محصول خاص :

محصول خاص با پورسانت خاصی را انتخاب کنید و بصورت تخصصی به کسب درآمد برسید . در این روش شما محصول خاص و البته با پورسانت بیشتری را انتخاب خواهید کرد و تخصصی به معرفی و بازاریابی آن خواهید پرداخت .



بازاریابی کلیکی :

اگر شما تخصصی در بازاریابی ندارید و یا به هر دلیلی نخواهید به بازاریابی محصولات بپردازید از طریق معرفی پارسیان کالا به دیگران از گشت و گذار آنها در وبسایت پارسیان کالا کسب درآمد برسید . مجموع هر 1000 کلیک از ارجاعات شما در سایت پارسیان کالا به شما پورسانت تعلق خواهد گرفت .



بنر تبلیغاتی:
لینک بنر های تبلیغاتی موجود در سایت (پنل کاربری >بنر)را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار میدهید و مشتری با کلیک روی بنر وارد سایت پارسیان کالا شده و این روش شما را کسب درآمد خواهد رساند .



شبکه های اجتماعی :
می‌توانید لینک بازاریابی خود را در اینستاگرام و تلگرام و پینترست و روبیکا و یا هر شبکه اجتماعی دیگر خود قرار دهید و با انجام تبلیغ و ارجاعاتی که از طریق لینک شما به سایت پارسیان کالا انجام می گردد به کسب درآمد بپردازید.

 

پنل بازاریابی

ثبت نام و ورود به پنل بازاریابی

در زیر آموزش کار با سیستم بازاریابی پارسیان کالا بصورت تصویری خدمت شما ارائه می گردد .

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
پارسیان کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در پارسیان کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان پارسیان کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.

پارسیان کالا تا یک روز کاری بعد از ثبت سفارش را ارسال خواهد کرد و بسته به نوع ارسال از 1 تا 4 روز کاری زمان خواهد برد

متاسفانه امکان خرید حضوری نیست ولی امکان دریافت سفارش بصورت حضوری هست

شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
پارسیان کالا