بازخورد درباره این کالا

کارت کپچر Ezcap 283-S با ورودی HDMI

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کارت کپچر Ezcap 283-S با ورودی HDMI
کارت کپچر حرفه ای EZCAP 283-S  با ورودی HDMI به همراه ورودی کامپوننت و AV و صفحه نمایشگر با قابلیت برنامه ریزی برای ضبط و ذخیره تصاویر با کیفیت 1080P بدون نیاز به کامپیوتر این نوع کپچر یک کپچر حرفه ای است با بدنه فلزی که بصورت اکسترنال و بدون استفاده و نیاز به سیستم ، قابلیت ضبط تصاویر از دستگاه های مختلف پخش کننده را دارد. این دستگاه دارای ورودی HDMI و فیش های کامپوننت YPbPr و AV است.
قابلیت مهم این دستگاه دارا بودن صفحه نمایشگر بر روی خود دستگاه است و قابلیت دیگر برنامه ریزی برای کپچر کردن است.
  • این دستگاه قابلیت تماشا فیلم حین ضبط بصورت آنلاین از طریق پورت HDMI به تلویزیون را دارد.
  • بدون نیاز به کامپیوتر و لپ تاپ ، تنها با یک کلیک تصاویر را با کیفیت Full HD 1080P ضبط نمایید .
  • به سادگی و بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات ، فقط با فشردن کلید ریکورد تصاویر ویدیویی را از هر منبع ویدیویی  توسط یکی از پورت های  HDMI – COMPONENT – COMPOSIT با بهترین کیفیت برروی حافظه جانبی (فلش ، هارد اکسترنال ، مموری) ضبط و ذخیره نمایید . همچنین میتوانید در حین ضبط ، توسط خروجی دستگاه تصاویر را برروی مانیتور و یا تلویزیون هایی که دارای ورودی HDMI میباشند به نمایش بگذارید .
  • یکی از قابلیت های مهم این دستگاه داشتن ورودی میکروفن میباشد.
  • توسط میکروفن میتوانید صدای خودتان و تصویر ورودی را به طور همزمان ضبط و ذخیره نمایید . و به این منظور کلیدی جهت تنظیم حجم صدای میکروفن برروی دستگاه تعبیه شده است .
 برروی دستگاه کلیدهایی جهت سهولت کار وجود دارد که عبارتند از :
1 – REC با هر بار فشردن این کلید دستگاه شروع به ضبط تصاویر می کند و با فشردن دوباره آن کار ضبط پایان می یابد.
2 – 720/1080 جهت انتخاب کیفیت و رزولوشن مناسب برای ضبط تصاویر
3 – SOURCEبا استفاده از این کلید میتوان ورودی متصل شده به دستگاه را مشخص نمود.
لازم به ذکر است که EZCAP283S دارای ریموت کنترل میباشد و تمامی کلیدهایی که در بالا نام برده شد به انظمام  چند کلید دیگر برروی کنترل موجود میباشد.
طریقه استفاده از Ezcap 283-S :
 
طریقه استفاده از این کپچر با کیفیت و کامل بدین صورت است که دستگاه پخش کننده تصویر مثلا دوربین فیلم برداری ، ویدئو و… (دارای خروجی HDMI ، کامپوننت و یا AV) به پورت ورودی کپچر متصل کرده و از طریق خروجی پورت HDMI کارت کپچر به نمایشگرهای دارای ورودی HDMI متصل می کنیم.از این طریق می توانید فیلم را درون نمایشگر ببیند و از هر زمان دلخواه فیلم با فشار دادن دکمه Record تعبیه شده برروی کپچر شروع به ضبط فیلم بر روی حافظه جانبی متصل به دستگاه کپچر می کند.
مهمترین قابلیت EZCAP 283-S :
در میان تمامی کپچرهایی که وابسته به کامپیوتر و لپ تاپ نیستند تنها EZCAP 283-S دارای قابلیت برنامه ریزی یا Schedule Recording جهت ضبط تصاویر میباشد . توسط این قابلیت میتوان دستگاه را برنامه ریزی نموده تا در آینده در زمان تعیین شده از قبل بدون نیاز به فشردن کلید ریکورد شروع به ضبط تصاویر نموده و سپس در زمان مشخصی متوقف شود.

امتیاز کاربران به:

کارت کپچر Ezcap 283-S با ورودی HDMI (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش