بازخورد درباره این کالا

کارت کپچر مدیامکس HD 60 PRO HDMI

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کارت کپچر مدیامکس HD 60 PRO HDMI

قابلیت اتصال به انواع دستگاه ها

MediaMax HD 60 PRO یک کپچر اکسترنال میباشد که قابلیت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ را از طریق پورت USB2 و همچنین قابلیت اتصال به انواع موبایل و تبلت اندرویدی از طریق پورت OTG را دارد .
کپچر سخت افزاری تصاویر ویدیویی
MediaMax HD 60 PRO با بهره گیری از چیپست سخت افزاری و قدرتمند H.264 قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی با بهترین کیفیت را دارا میباشد . حداکثر رزولوشن تصاویر ضبط شده از پورت اچ دی ام آی برای سیستم پال ( 1080P FULL HD ) و حداکثر رزولوشن تصاویر ضبط شده از پورت 720p)  Av) میباشد .
ورودی های متعدد آنالوگ و دیجیتال :
با داشتن MediaMax HD 60 PRO میتوان به سادگی در هر زمان و هر مکان فقط با داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ و یا تبلت و موبایل اندرویدی ، تصاویر ویدیویی را از طریق یکی از پورتهای COMPOSIT , S-VIDEO یا HDMI ضبط  و با نرم افزارهای میکس و مونتاژ آنها را تدوین نموده و بر روی هارد یا  DVD یا BLUE RAY ذخیره نمایید .
پشتیبانی از سیستم عامل اندروید :
در بازار فعلی به ندرت می توان کارت کپچری پیدا کرد که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کند . و اگر هم پیدا شود فقط دارای ورودی آنالوگ میباشد و معمولا از کیفیت خوبی هم برخوردار نیست . ولی MediaMax HD 60 PRO تمامی این محدودیت ها را پشت سر گذاشته و با استفاده از نرم افزار قدرتمند Viva Cap قابلیت اتصال به تمامی تبلت و موبایل های اندرویدی که از پورت OTG پشتیبانی میکنند را دارد . قابل ذکر است که سیستم عامل اندروید این دسته از تبلت و موبایل ها باید ورژن 4.2 و یا بالاتر باشد . با استفاده از این نرم افزار میتوان تمامی تصاویر آنالوگ و دیجیتال را از منابع مختلف بروی تبلت و موبایل مشاهده نمود و در صورت نیاز با کیفیت های دلخواه ، آنها را بروی حافظه جانبی ضبط و ذخیره نمایید .
پشتیبانی از سیستم عامل Mac به همراه نرم افزار :
یکی دیگر از توانایی های MediaMax HD 60 PRO پشتیبانی این کارت از سیستم عامل مک میباشد که آنرا نسبت به بقیه کارت های کپچر موجود در بازار متمایز نموده است . در ضمن برای رعایت حال کاربران نرم افزار مورد نیاز آن در قالب CD به همراه سریال اورجینال در پکیج محصول قرار داده شده است .
قابلیت Live Stream :
مهمترین قابلیت MediaMax HD 60 PRO استریمینگ یا همان اشتراک گذاری محتوای رسانه ای و برنامه های تلویزیونی میباشد .
ویدئو استریمینگ چیست؟
هر فایل ویدئو دارای رشته هایی از صوت، تصویر و احتمالا زیر نویس و… است. استریمینگ یا استریم کردن ویدئو، به معنای دریافت و نمایش هم زمان این استریم ها، توسط کاربر نهایی می باشد. بر خلاف گذشته که پس از درخواست کاربر، در ابتدا ویدئو به طور کامل دریافت شده و سپس نمایش داده می شد، در فرآیند استریمینگ این دریافت و نمایش همزمان صورت می‌گیرد .
در فرآیند live streaming  نیز همزمان با تولید، ویدئو توسط کاربر نهایی  دریافت و پخش می شود.
حداقل سیستم مورد نیاز (PC / MAC) :
  • Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or higher
  •  1024MB RAM or above
  • One available USB2.0 port
  • Graphiics Card Must support DirectX 9.0c
  • 1GB Free HD Spase
  • DVD-ROM Drive
  • Microsoft Windows 8/8.1/10 operation system
  • Mac OS X 10.8 or later

امتیاز کاربران به:

کارت کپچر مدیامکس HD 60 PRO HDMI (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش