بازخورد درباره این کالا

کارت کپچر اکسترنال EZCap 287

0
از 0 رای

0دیدگاه

فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
منتخب
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط پارسیان کالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کارت کپچر اکسترنال EZCap 287
با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صدا و تصویر و جایگزین محصولات دیجیتال با محصولات آنالوگ قدیمی ، شرکت قدرتمند EZCap در راستای تولید هارد ریکوردرهای متعدد خود اقدام به تولید محصولی جدید با مشخصاتی منحصر به فرد و جدید نموده است .این محصول که با نام تجاری EZCap 287 به بازار ذیجیتال عرضه گردیده است بر خلاف محصولات قبلی شرکت ، قابلیت اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB3 را دارد . همچنین این محصول دارای ورودی HDMI می باشد که قادر است تصاویر ویدیویی را با بالاترین کیفیت ( FULL HD 1080P 60FPS ) را دریافت و برروی حافظه کامپیوتر و لپ تاپ ذخیره نماید.
این محصول نیاز به نصب درایور ندارد و به صورت PLUG & PLAY می باشد و قابلیت کار برروی تمامی سیستم عامل های ویندوز و مک و لینوکس را دارد و از طریق نرم افزار OBS Studio می توان از آن استفاده نمود .مهمترین قابلیت و ویژگی این کارت ویدیو استریمینگ ( Video Streaming ) است که می توان از طریق آن به صورت زنده در Twitch, YouTube, DailyMotion, Hitbox , Skype و … ویدیوها را منتشر کرد.
ویدیو استریمینگ چیست؟
هر فایل ویدیو دارای رشته هایی از صوت ، تصویر و احتمالا زیر نویس و… است. استریمینگ یا استریم کردن ویدئو، به معنای دریافت و نمایش هم زمان این استریم ها، توسط کاربر نهایی می باشد. بر خلاف گذشته که پس از درخواست کاربر، در ابتدا ویدئو به طور کامل دریافت شده و سپس نمایش داده می شد، در فرآیند استریمینگ این دریافت و نمایش همزمان صورت می‌گیرد .
در فرآیند live streaming نیز همزمان با تولید، ویدئو توسط کاربر نهایی دریافت و پخش می شود. لایو استریم بسیار مورد استفاده پخش زنده‌های تلویزیونی و رویدادهای یک جلسه‌ای و یا کلاس های آموزشی آنلاین و … است.

امتیاز کاربران به:

کارت کپچر اکسترنال EZCap 287 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش