بازخورد درباره این کالا

کارت کپچر اکسترنال ezcap 280

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کارت کپچر اکسترنال ezcap 280
در گذشته برای تسریع کار کپچر و خروجی و تحویل به کاربر، خروجی دستگاهای ویدئویی، دوربین ها و … را به دی وی دی رکوردر وصل کرده و تصاویر بر روی DVD ضبط شده و تحویل کاربر می شد. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و حذف شدن تدریجی دیسک های خام و پخش کننده های آن و همچنین هزینه بسیار پایین تر این رکوردرها نسبت به دی وی دی رکوردرها و همچنین برخورداری دستگاه های ویدئویی و نمایشگرها از پورت های USB و امکان پخش فایل های ویدئویی،جایگزینی رکوردرهایی مانند ezcap 280 به جای انواع دی وی دی رکوردها را منطقی می سازد.
کمپانی ezcap محصولی تحت عنوان ezcap 280 تولید و روانه بازار کرده که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بسیار عالی می باشد. قابلیت مهم این رکوردر ضبط تصاویر بر روی فلش و هارد اکسترنال بدون نیاز به کامپیوتر می باشد. این محصول قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی از انواع دستگاه های ویدئویی مانند ویدئو ها، دوربین ها، دستگاه های DVR، ستاپ باکس ها و … و همچنین انواع کنسول های بازی مانند PS3، Xbox 360، Xbox One، PS4 و … را می دهد.
قابلیت کپچر تصاویر با رزولوشن Full HD1920×1080 بر روی حافظه USB
رکوردر ezcap280 با داشتن ورودی های HDMI , Component و قابلیت ضبط تصاویر از انواع دستگاه های ویدئویی و انواع کنسول بازی را با کیفیت بالا و رزولوشن تصویری Full HD دارد. کافیست دستگاه مورد نظر را به پورت مربوطه این دستگاه متصل کنید، یک فلش مموری و یا هارد اکسترنال به پورت USB این دستگاه متصل کرده و تصاویر خورد را بر روی حافظه USB با کیفیت بالا ضبط کنید.
ضبط تصاویر با رزولوشن 720p و 1080p توسط HD Cap X نیاز شما در انتخاب کیفیت لازم برای کپچر کردن تصاویر را برطرف می کند.
با لمس یک دکمه ضبط کنید…
توسط رکوردر ezcap 280 بدون نیاز به هیچ نرم افزار و تنها از طریق یک دکمه که بر روی دستگاه قرار دارد به راحتی فیلم خود را ضبط کنید.
یکی از قابلیت های مهم این دستگاه ضبط تصاویر با فرمت ویدئویی MPG4 می باشد. این فرمت تصویری در عین حال که کیفیت تصاویر شما را حفظ می کند دارای حجم بسیار پایینی می باشد. یکی از مسایل مهم برای به اشتراک گذاری تصاویر در سایت هایی مانند یوتیوب، آپارات، فیسبوک و …  و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام  و …تصاویری با کیفیت بالا و حجم پایین می باشد که کپچر ezcap280 این نیاز را به خوبی برطرف کرده است.
شما می توانید فایل تصاویر ضبط شده را در نرم افزار های حرفه ای تدوین مانند Edius و … وارد کرده، تدوین و خروجی بگیرید. این نکته برای تدوین کاران بسیار مهم و جالب توجه است. تا قبل از این فایل های کپچر شده حجم بالایی داشته و نیاز به فشرده سازی مجدد داشتند. اما ezcap 280 این مشکل را برطرف کرده و فایل ها را به صورت فشرده جهت تدوین و تحویل با حجم پایین به کاربر و مشتری مهیا می سازد.
ورودی – خروجی تصاویر
پشتیبانی از انواع ورودی – خروجی های ویدئویی، امکان اتصال انواع دستگاه های ویدئویی را به شما می دهد. برخورداری از ورودی Component امکان اتصال انواع دستگاه های ویدئویی آنالوگ،کنسول بازی، دوربین های مداربسته آنالوگ، دی وی دی پلیرها، دستگاه های VHS و … و برخورداری از ورودی HDMI امکان اتصال انواه کنسول های بازی حرفه ای و جدید، ویدئو پلیرها، دستگاه های DVR، دوربین های فیلمبرداری و … را به شما می دهد.
یکی از قابلیت مهم دیگر این دستگاه داشتن خروجی پورتHDMI است که به شما امکان مشاهده تصاویر بر روی صفحه نمایش را در هنگام ضبط تصاویر می دهد.
  •  دارای ورودی  Component و HDMI و خروجی HDMI
  • پردازنده قوی صدا توسط پردازنده 32 بیتی RISC  و یک موتور DSP
  • پشتیبانی از پورت HDMI 1.3, 1.4a, HDCP 1.4 compliant
  • قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 1920×1080
  • قابلیت ضبط تصاویر بر روی هارد اکسترنال USB 2.0 و فلش مموری USB 2.0 و USB 3.0

امتیاز کاربران به:

کارت کپچر اکسترنال ezcap 280 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش