بازخورد درباره این کالا

کابل 9پین دو سر مادگی دی نت

0
از 0 رای

0دیدگاه

مدل کالا:D-net 9PIN female to female

نمایش بیشتر- بستن
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل 9پین دو سر مادگی دی نت

مدل کالا:D-net 9PIN female to female

نمایش بیشتر - بستن

کابل RS-232 ويژه بروز رساني از طريق نرم افزارها ويژه قطعات الکترونيکي و ويژه استفاده در GSM مودمهاي صنعتي داراي پورت سريال ، دستگاههاي PLC ، دستگاههاي مونيترينگ و … .

پورت سريال استاندارد، يكي از عمومي ترين ارتباطات خارجي كامپيوترها تا چند سال اخير بودند و توانايي اتصال دستگاه هاي مختلفي از جمله مودم، اسكنر، پرينتر و غيره را دارا ميباشند. ولي به علت نياز به سرعت هاي بالاتر در كاربرد كنوني، امروزه پورت هاي ديگري در حال جايگزين شدن با اين پورت مي باشند. به عنوان مثال پورت پارالل كه مي تواند ۸ خط ارتباطي را به طور همزمان ارسال كند.و يا پورت هاي كه توانايي ارسال فوق العاده سريع اطلاعات را دارند، جايگزين هاي مناسبي (مانند USB و 2 USB) سريال جديد براي اين پورت مي باشند. با اين حال استفاده از اين پورت نه تنها هنوز منسوخ نشده، بلكه در پاره اي از مواقع به دلايل اقتصادي و فني كاربرد اين پورت بر پورت هاي ديگر از ارجحيت بيشتري برخوردار است.

البته ممکن است کامپیوتر شما از نسل جدید باشد و این پورت را حذف و پورت های جدید را جایگزین این پورت کرده باشد اما باز هم اگر نیاز به این پورت دارید با گذاشتن یک کارت پی سی آی یا تبدیل به سادگی این امکان را خواهید داشت.

امتیاز کاربران به:

کابل 9پین دو سر مادگی دی نت (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش