بازخورد درباره این کالا

پرزنتر و ایرموس مدل Rii R900

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 26 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پرزنتر و ایرموس مدل Rii R900
امروزه استادان و دانشجویان برای ارائه درس و مطالب خود از ویدئو پروژکتور و اسلاید استفاده می کنند که گاها برای نشان دادن مطلب مورد تاکید نیاز به رفتن به پای تخته لازم می شود، اما مدیا افزار ، پرزنتر و Air Mouse مدل Rii R900 را به استادان ، دانشجویان و کسانی که این مشکل را دارند معرفی می کند.
پرزنتر مدل Rii R900 علاوه بر پرزنتر ، یک Air Mouse هم است : این بدان معناست که با تکان دادن خود دستگاه در هوا نشانگر موس بر روی صفحه حرکت می کند و با کلید های موجود در کنار دستگاه امکان راست کلیک و چپ کلیک مانند موس معمولی را به شما می دهد.
این دستگاه با برد مفید ۱۰ متر، مجهز به پوینتر لیزری و قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه بهتری دارد .پرزنتر/ایر ماوس Rii R900 توسط یک دانگل بی‌سیم به درگاه USB رایانه متصل می‌شود که با برداشتن درب زیرین، می‌توان آن را در بدنه دستگاه جای داد. این محصول و پوینتر لیزری درون آن با دو باتری نیم‌قلمی (AAA) تغذیه می‌شود.
ابزارهای ورودی Rii R900 تنوع زیادی دارند و علاوه بر کلیدهای راست و چپ‌کلیک، کلید فعال/غیرفعال‌سازی ایر ماوس، پوینتر لیزری، کلیدهای چهار جهته، دکمه منوی R-Click، و کلیدهای Home، Enter و Escape را نیز شامل می‌شوند. ضمنا یک چرخ اسکرول هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته که با آن می‌توان عملیات PageUp، PageDown و Enter را انجام داد.
قابلیت مهم:
  • قابل استفاده برای ANDROID TV BOX/MAC OS/ WINDOWS/LINUX/XBOX 360/Playstation3/HD PLAYER
  • قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل ها

امتیاز کاربران به:

پرزنتر و ایرموس مدل Rii R900 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش