بازخورد درباره این کالا

پرزنتر بی سیم R400 لاجیتک

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 1003741
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 10 اردیبهشت 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پرزنتر بی سیم R400 لاجیتک
تا به حال برای‌تان پیش آمده که ناچار شوید در محیط کار یا دانشگاه یک کنفرانس PowerPoint را تک‌نفره ارائه دهید؟ معمولا در چنین وضعیتی یا باید از پای رایانه برای شرکت‌کنندگان صحبت کنید یا اینکه برای جابجا شدن میان صفحات، مرتبا بین سیستم، حضار و پرده نمایش پروژکتور در حرکت باشید؛ مگر آنکه از دستگاه‌های موبایل و پرزنترها استفاده کنید.
presenter%20logitech%20R400%20(4) parsiankala.com
پرزنتر R400 لاجیتک یکی از محصولاتی است که می‌تواند شرایط بهتری را برای ارائه کنفرانس‌های تک‌نفره فراهم کند. این پرزنتر که یکی از پرفروش‌ترین محصولات در نوع خودش به شمار می‌رود، از طریق برقراری اتصال بی‌سیم با رایانه ار راه دور (تا فاصله حداکثر 15 متری)، به کاربر امکان می‌دهد که در نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس، از جمله PowerPoint، به‌سادگی میان صفحه‌ها جابجا شود و به جای سر و کله زدن با رایانه و نرم‌افزار، بیشتر بر روی انتقال بهتر مطالب به مخاطبان تمرکز کند. از این‌رو R400 از لوازمی است که بهره‌گیری از آن‌ها برای استادان، مدیران و سایر افرادی که با ارائه-مطلب‌های شغلی و آموزشی زیاد سر و کار دارند، پیشنهاد می‌شود.پرزنتر R400 هم وزن کمی دارد (57 گرم با باتری) و هم از بدنه‌ای ارگونومیک برخوردار است تا بیشترین راحتی را برای کاربر فراهم کند. این محصول با دو باتری آلکالاین نیم‌قلمی تغذیه می‌شود که این باتری‌ها به ادعای سازنده می‌توانند تغذیه دستگاه را تا یک سال تامین کنند. با کلیدهایی که بر روی R400 قرار گرفته‌اند می‌توان به صفحه قبلی یا بعدی مطالب مراجعه کرد، وارد صفحه خالی (Blank Screen) شد و همچنین نمایش خودکار اسلایدها را فعال یا غیرفعال کرد. پرزنتر ارزان‌قیمت لاجیتک به یک پوینتر یا اشاره‌گر لیزری (قرمز) هم مجهز شده که ارائه‌دهنده می‌تواند از آن برای توضیح دادن بهتر اسلایدها بهره ببرد. البته با همه این‌ها R400 حداقل امکانات یک پرزنتر بی‌سیم را داراست، ولی از طرفی باید برند و قیمت محصول را نیز مدنظر داشت؛ ضمن اینکه همین امکانات ابتدایی را می‌توان در بسیاری از موارد، کاملا کافی دانست.
پرزنتر R400 همراه با یک گیرنده کوچک عرضه می‌شود که باید از طریق درگاه USB به رایانه متصل گردد. این گیرنده را می‌توان درون بدنه پرزنتر جای داد.

امتیاز کاربران به:

پرزنتر بی سیم R400 لاجیتک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش