بازخورد درباره این کالا

هویه 30 وات سومو مدل SM-130

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 32987c5ef265
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 22 دی 1401

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هویه 30 وات سومو مدل SM-130

هویه 30 وات سومو مدل SM-130

SOMO  SM-130 30W

  • هویه قلمی با نوک نسوز
  • توان ‏:‏ 30 وات
  • المنت ‏:‏ میکا ، نسوز
  • استاندارد ‏:‏ ROHS ‏,‏ CE اروپا
  • مدل SM130
  • وزن  0.14 کیلوگرم‏
  • رنگ قرمز
  • هویه قلمی 30 وات
  • جنس بدنه PVC
لحیم‌کاری یکی از راه‌‌هایی است که برای اتصال در مدارات الکتریکی و الکترونیکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این شیوه با استفاده از دستگاه هویه و به کمک قلع یا همان سیم لحیم، انجام می‌شود. دستگاه‌های هویه در توان‌های مختلفی ساخته می‌شوند. البته در تولید این دستگاه، شکل نوک و بدنه‌ هم بسیار اهمیت دارد. با توجه به توان، شکل نوک و فرم بدنه‌ی دستگاه و همچنین محل به‌کارگیری هویه، می‌توانید دستگاه موردنظرتان را خریداری کنید. در بعضی از محصولات تولیدشده، توان هویه را متغیر در نظر می‌گیرند تا کاربر بتواند در طیف وسیع‌تری از دستگاه استفاده کند. به خاطر داشته باشید که اگر به رشته‌ی برق و الکترونیک علاقه دارید و مایل هستید تا با مدارهای الکتریکی و الکترونیکی کار کنید، دستگاه هویه ازجمله‌ی ابزارهایی است که به‌دفعات مورداستفاده شما قرار می‌گیرد.
شرکت «سومو»(Somo) دستگاه‌های هویه‌ی متعدد و متنوعی را تولید کرده که ازجمله‌ی آن می‌توان به مدل SM-130 اشاره کرد. این محصول یک هویه معمولی است. این مدل، با برق شهری و با توان 30 وات کار می‌کند. این دستگاه با کیفیت قابل‌قبولی تولید می‌شود. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک ساخته می‌شود که قسمتی از آن با لاستیک نرم پوشانده شده است. این قسمت به استفاده راحت‌تر از هویه کمک می‌کند. برای کار کردن با این هویه ابتدا باید سیم قلع و روغن هویه تهیه کنید و دستگاه را به برق وصل کنید. پس از داغ شدن کامل هویه که حدودا دقیقه زمان می‌برد، سیم قلع را به روغن آغشته کرده و با چسباندن همزمان هویه و سیم قلع به محل اتصال، لحیم‌کاری را انجام دهید. در نظر داشته باشید که باید سطح موردنظرتان را حتی‌الامکان تمیز کنید و آن را ثابت نگه‌دارید. پس از خنک شدن دستگاه هم می‌توانید برای محافظت از نوک هویه، سری پلاستیکی را روی دستگاه ببندید. برای تعویض نوک هویه در این محصول، باید با استفاده از پیچ‌گوشتی دو طرف سری هویه را بازکرده و نوک هویه را عوض کنید.
سومو برندی است که درزمینه‌ی تولید هویه و ابزار جانبی آن محصولات متنوعی دارد. البته این شرکت محصولات دیگری هم دارد. نمونه‌های مختلف و متعددی از دستگاه هویه هم در میان محصولات این شرکت دیده می‌شود که مدل SM-130 یکی از آن‌ها است. بهتر است برای استفاده از این محصول، به همراه آن سیم قلع و روغن لحیم را هم تهیه کنید.

امتیاز کاربران به:

هویه 30 وات سومو مدل SM-130 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش