بازخورد درباره این کالا

هدفون بلوتوث سودو مدل MH3

0
از 0 رای

0دیدگاه

پارسیان کالا
منتخب
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط پارسیان کالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هدفون بلوتوث سودو مدل MH3
محصول ديگري با نام Sodo MH3 با دو كارايي هدفون‌ بلوتوث و اسپيكر بلوتوث كاري ديگر از سري MH ساخت كمپاني خوشنام SODO است. در هدفون‌هاي سري MH ، وقتي گوشي‌ها را برگردانيد به اسپيكر تبديل ميشوند. پس در حقيقت هم اسپيكر و هم هدفون و هدست در دست شماست. هدفونSodo MH3 يك هدفون و يك اسپيكر با صدايي بسيار باكيفيت همراه با بيس بسيار قوي است. در طراحي اين محصول از موادي با كيفيت عالي استفاده شده است. چرم مصنوعي لطيف و ابر نرم بكار رفته در پدها، به راحتي بيشتر هدفون روي گوش منجر شده و در استفاده بلندمدت به هيچ عنوان گوشتان را خسته و آزرده نخواهد كرد.
SODO MH3 Bluetooth Headphone Speaker Bluetooth NFC%20(16) parsiankala.com
اين هدفون و اسپيكر داراي بلوتوث نسخه 4.2 بوده و به آساني با دستگاه مورد نظرتان و با هر سيستم عاملي اتصال برقرار مي‌كند. هدفونSodo MH3 علاوه بر دارا بودن بلوتوث، داراي قابليت‌ها و روش‌هاي اتصال متعدد ديگري از جمله : كابلAux ، كارت حافظه (ميكروSD حداكثر تا 32 گيگابايت) ،راديو FM استريو و با ميكروفون HD روي خود مي‌توان از آن براي پاسخگويي به مكالمات نيز در هر دو حالت اسپيكر يا هدفون استفاده كرد. كنترل موسيقي، ولوم و تغيير حالت پخش توسط دكمه هاي بكار رفته بر روي گوشي چپ هدفون سودو MH3 مقدور است. درضمن در پك محصول يك كابل انتقال صدا با جك 3.5ميليمتري (مقاوم در برابر درهم تنيدن، پيچيدن وگره‌خوردن) قرار دارد. اين هدفون با رنگ‌هاي متنوع، نياز طيف وسيعي از مصرف‌كننده‌هاي خود را برطرف خواهد كرد. شما موقع طبيعت‌گردي، ورزش و برپايي يك پيكنيك و دورهمي كوچك محفل گرمي را با اين هدفون تجربه خواهيد كرد. لازم به ذكر است كه سوئيچ تغيير هدفون به اسپيكر در گوشي سمت چپ است يعني فقط با چرخاندن گوشي سمت چپ به بيرون هردو گوشي تبديل به اسپيكر مي‌شوند.
اگر شما مایل به شنیدن موسیقی یا هر صوت دیگری بصورت شخصی هستید و یا اینکه در محیط های عمومی می باشید و امکان انتشار و شنیدن اصوات در محیط موجود نیست بهترین راه حل، استفاده از هدفون می باشد. در داخل گوشی هدفون ها، اسپیکرهای کوچکی تعبیه شده است که هر چه این بلندگوها از نظر فرکانس دامنه بزرگتری را پوشش دهند از کیفیت و حجم صدای بهتری بهره مند می باشند.
از آنجائیکه هدفون ها به وسایل صوتی و تصویری متنوعی از قبیل گوشی های همراه، MP3 Player ها، لپ تاپ و … متصل می شوند در مدل ها و سایزهای مختلفی به چشم می خورند. در حال حاضر هدفون ها به سه گروه تقسیم می شوند:
هدفون سیم دار که معمولا با یک فیش 3.5 mm به منبع صدا متصل می شود. هدفون بی سیم، که در این گروه هدفون از طریق یک دستگاه فرستنده و یا یک دانگل که به منبع صوتی متصل است امواج رادیویی را دریافت کرده و قادر به پخش و انتشار صدا می باشد. هدفون بلوتوث، که در این گروه منبع صوتی جهت اتصال بایستی حتما دارای قابلیت بلوتوث باشد.
امروزه موسیقی عضو جدا نشدنی زندگی بسیاری از افراد شده، هدفون ها همیشه بهترین راه برای گوش دادن به موسیقی است ولی اشتراک موسیقی با دیگران لذت دیگری دارد. تا به حال شده هدفون شما همراهتان باشد اما بخواهید یک آهنگ را با صدای بلند یا برای اطرافیان هم پخش کنید؟ هدفون سودو SODO MH3 این مشکل را حل کرده و به شما اجازه می دهد این هدفون را در قالب اسپیکر نیز استفاده کنید. فقط کافیست گوشی های هدفون را بچرخانید. کیفیت صدای بالا در هر دو حالت هدفون و اسپیکر باعث شده که این دستگاه انتخاب خوبی برای کوهنوردان و ورزشکاران و البته دوست داران موسیقی باشد.
SODO MH3 Bluetooth Headphone Speaker Bluetooth NFC%20(2) parsiankala.com
می توان ساعت ها بدون احساس خستگی از این هدفون استفاده کرد. جنس بدنه هدفون از ترکیب فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده و تا حدی قابلیت انعطاف نیز دارد تا این هدفون راحت تر روی سر قرار بگیرد. همچنین می توانید از قابلیت جمع شدن گوشی های آن به داخل استفاده کنید تا جابجایی  آن راحت تر باشد.
این هدفون از تمام قابلیت های اتصالی نظیر بلوتوث نسخه 4.2، کابل صدا AUX پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی برای پخش موسیقی را در این هدفون-اسپیکر دارید. کلیدهای کنترل صدا نیز برای کنترل آهنگ در حال پخش، رادیو و مکالمه روی هدفون تعبیه شده. همچنین این هدفون دارای میکروفون ضدنویز می باشد که این دستگاه را برای کسانی که همزمان می خواهند به مکالمه نیز بپردازند تبدیل به محصولی مطلوب می کند.
مشخصات هدفون بلوتوث لاجیتک سودو مدل MH3 :
  • ابعاد 85 × 195 × 200 میلی‌متر
  • وزن 230 گرم
  • نوع اتصال بی‌سیم و باسیم
  • رابط جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث 4.2
  • محدوده عملکرد 10متر
  • جنس بدنه پلاستیک و فلز مرغوب
  • طول کابل 1.5 متر
  • پاسخ فرکانسی 90-18000 هرتز
  • حساسیت 70 دسی‌بل
  • قطر درایور 40 میلی‌متر
  • نوع باتری Li-Ion
  • نشانگر LED
  • تغییر حالت پخش از هدفون به اسپیکر تنها با چرخاندن گوشی
  • رادیو FM استریو

 

 

اقلام همراه هدفون :
  • کابل 3.5 میلی متری (AUX)
  • کابل شارژ
  • دفترچه راهنما

امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوث سودو مدل MH3 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش