بازخورد درباره این کالا

هدست بلوتوث رپو مدل S200

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هدست بلوتوث رپو مدل S200
هدفون rapoo S200 محصولی از شرکت «رپو» است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شود و شما را درگوش کردن به موسیقی مورد علاقه‌تان همراهی می‌کند.هدفون S200 از نوع روگوشی است که می‌تواند به‌طور کامل گوش انسان را پوشش دهد. علاوه‌بر بلوتوث، rapoo S200 از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه شما متصل می‌شود که به کمک آن می‌توان اتصال باسیم را مهیا کرد.
میزان امپدانس در S200 برابر با 18 اهم و میزان حساسیت آن 120 دسی‌بل است که مقدار مناسبی برای یک هدفون دورگوشی است. فرکانس پاسخ‌گویی S200 برابر با 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که می‌تواند به‌طور کامل محدوده‌ی شنوایی انسان را پوشش دهد و باعث شنیده شدن تمام صداهای یک موسیقی شود.هدفون رپو مدل S200 در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و برای ورزشکاران هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. روی کاپ صدای S200 یک میکروفن به‌صورت مخفی تعبیه شده که وظیفه ضبط صدا و برقراری تماس تلفنی را انجام خواهد داد.مهندسان شرکت رپو روی قسمت پشتی کاپ صدای rapoo S200 کلیدهایی برای کنترل روی موسیقی در حال پخش ارایه کرده‌اند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. جنس پوشش روی گوشی‌های این هدفون از چرم مصنوعی بوده که باعث راحتی کاربر هنگام گوش کردن به موسیقی می‌شود.
هر جای که هستید، در حال استراحت، راه رفتن، مسافرت و غیره میتوانید از موسیقی لذت ببرید. این هدست مجهز به جدیدترین فناوری بلوتوث یعنی 4.1 است که در این صورت سیگنالهایی صوتی شفاف با برد بیسیم 10 متری را میسر می سازد. این هدست صدایی با پوشش 360 درجه، با نرخ انتقال سریع داده در کنار مصرف پایین انرژی دارد. امپدانس در S200 برابر با 18 اهم و میزان حساسیت آن 120 دسی‌بل است. محدوده فرکانسی S200، محدوده شنوایی انسان را پوشش می دهد، در نتیجه شما با این هدست بلوتوث قطعا صدایی باورنکردنی را تجربه خواهید کرد. روی کاپهای هدفون رپو S200 یک میکروفن مخفیوجود دارد که می توان توسط آن ضبط صدا وپاخ به تماس های دریافتی را انجام داد. با هدفون S200 می توانید بی وقفه 20 ساعت به موسیقی گوش دهید.
طراحی
این هدفون بسیار سبک و به صورت بی سیم طراحی شده است تا بتوان کاملا وایرلس در ساعت های طولانی و بدون احساس خستگی و سنگینی از آن استفاده کرد. بالشتکهایی نرم با روکش چرمی نرم و استفاده از پارچه توری در قسمت سری و داخل بالشتک ها باعث نرمی و عدم تعریق در هنگام استفاده طولانی مدت می شود. این هدفون با وجود مقاوومت بالا در برابر تعریق و رطوبت انتخاب مناسبی برای استفاده در هنگام تمرینات ورزشی هست. روی کاپ هدفون دکمه هایی برای مدیریت و کنترل سریعتر موزیک مانند، کم و زیاد کردن صدا، پاسخگویی به تماس دریافت، دکمه خاموش و روشن کردن، و غیره نیز وجود دارد که در شکل زیر ب قسمتهای مختلف آن اشاره شده است.
نحوه اتصال
شما به راحتی می توانید در صورت داشتن بلوتوث روی گوشی، تبلت، رایانه و غیره، هدفون را متصل نمایید. البته راه دیگری نیز برای ایجاد این اتصال وجود دارد، از طریق کابل صدایی که دورن جعبه قرار دارد و به کمک جک 3.5 میلیمتری، ارتباط انجام خواهدشد. نکته مهم دیگر امکان اتصال دو دستگاه مثلا دو گوشی موبایل به هدفون، به طور همزمان است و می توانید موسیقی د حال پخش را با دوست خود به اشتراک بگذارید.
مشخصات هدست بلوتوث رپو مدل S200 :
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
  • امپدانس : 18 اهم
  • مجهز به میکروفن
  • قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث نسخه 4.1
  • قابلیت اتصال  با سیم توسط جک 3.5 میلی‌متری
  • فرکانس پاسخ‌گویی: 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • حساسیت: 120 دسی‌بل
  • مجهز به نشانگر LED
  • سایز درایور: 40 میلی متر
  • پشتیبانی از اندروید و iOS
  • صدایی شفاف و با کیفیت
  • امکان اتصال دو گوشی به طور همزمان
اقلام همراه:
  • کابل شارژ USB to 3.5mm
  • کابل صدای 3.5mm
  • راهنما کاربر

امتیاز کاربران به:

هدست بلوتوث رپو مدل S200 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش