بازخورد درباره این کالا

میکروفن دینامیکی AHUJA AUD-2000XLR

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

میکروفن دینامیکی AHUJA AUD-2000XLR
میکروفون دستی داینامیکی ساخت کارخانه‌ی نام‌آشنای آهوجا Ahuja مدل AUD-2000XLR از دسته میکروفن‌های نیمه‌حرفه‌ای و میکروفن‌های دستی با قیمت ارزان و اقتصادی است که برای کاربری‌های خانگی و تمرین مداحی، خوانندگی، موسیقی به‌کار برده می‌شود. در بسته‌بندی این میکروفن یک عدد کابل میکروفن 3 متری وجود دارد و کپسول میکروفن آن دارای مقاومت امپدانس 600 اهمی است- رنگ بدنه‌ی سیمین.
باید توجه داشت که میکروفن ارزان قیمت Vocal برای کاربری‌های خانگی یا کاربری در آموزش‌گاه‌ها و مدارس و … تمرینی قابل استفاده است و در کاربری‌های بسیار حرفه‌ای جهت ضبط صدا در استدیو و… ممکن است کیفیت صدا و شفافیت آن به میزانی نباشد که کاربر انتظار دارد. کاربری این دسته میکروفن‌های ارزان قیمت و اقتصادی در واقع تمرین خوانندگی ، تمرین مداحی، سخنرانی، استفده در آموزش‌گاه‌ها و ادارات و … است.
در نتیجه کاربر نیاز به سیستم صوتی پیش‌رفته‌ای نیز ندارد و می‌تواند میکروفن را به انواع اسپیکر، آمپلی‌فایر یا ضبط و سینمای خانگی متصل کند. البته برای این کار نیاز است که خروجی میکروفن که یک فیش نری میکروفن بزرگ است را به یک خروجی صدا AUX 3.5 میلی‌متری تبدیل کند.
اتصال میکروفن به AUX کامپیوتر، اسپیکر، سینمای خانگی
برای اتصال میکروفن و فیش نری میکروفن که در انتهای کابل میکروفن است به ورودی مادگی AUX 3.5mm کارت صدای کامپیوتر، لپ‌تاپ، اسپیکر، سینمای‌خانگی، ضبط و… نیاز است که از فیش تبدیل میکروفن به AUX استفاده شود. در صورت نیاز می‌توانید این فیش تبدیل را با کلیک روی این لینک همزمان با میکروفن تهیه کنید: تبدیل میکروفن 6.3 به AUX 3.5
حتی با بهره‌گیری از این میکروفن و فیش تبدیل می‌توان میکروفن را مستقیم به پورت ورودی AUX گوشی موبایل و تبلت متصل کرد و جهت کاربردهای گوناگون ضبط صدا یا گفتگوی تلفنی استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که ورودی AUX گوشی موبایل یا کامپیوتر و تبلت و و یا لپ تاپ شما باید ورودی تک خط باشد. یعنی ورودی صدا باید جداگانه در نظر گرفته شده باشد. برای نمونه روی کارت صدا کامپیوتر و لپ تاپ معمولا 2 فیش AUX وجود دارد. رنگ نارنجی مخصوص ورودی صدا میکروفن و رنگ سبز مخصوص خروجی صدا استریو. تنها در صورت وجود ورودی مستقل می توان صدا را روی لپ تاپ و کامپیوتر داشت.
البته اگر لپ تاپ شما تک فیش بود و دارای ورودی مستقل نبود می توانید با خرید یک عدد کارت صدا اکسترنال USB این ورودی را با استفاده از پورت USB رایانه خود ایجاد کنید.
باید توجه داشت که میکروفن‌ها نسبت به کیفیت ساخت، کیفیت صدای خروجی و دیگر موارد دارای قیمت‌های گوناگونی هستند. برای کاربری‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای و استدیو ضبط صدا و… باید از میکروفن‌های گران‌قیمت‌تر با کیفیت بالاتر بهره برد.
اما این میکروفن ارزان قیمت معمولی از دسته میکروفن‌های ارزان اما با خروجی کابل و فیش نری میکروفن استاندارد است که می‌تواند برای مصارف خانگی و تمرین… به کار گرفته شود و حتی شما می‌توانید با سفارش همزمان یک عدد فیش تبدیل میکروفن به AUX این میکروفن را به اسپیکر، ضبط، برد فلش‌خور، آمپلی‌فایر، لپ‌تاپ و یا کامپیوتر و هر دستگاه صوتی دیگری که دارای ورودی مادگی AUX است متصل کنید و از آن‌جایی که این میکروفن یک میکروفن اقتصادی ارزان است نیازی به استفاده از سیستم‌صوتی حرفه‌ای نخواهد بود.
میکروفون دینامیکی آهوجا  با سیم بلند و کلید ON/OFF
همان‌‎‌گونه که در بالا اشاره شد این میکروفن ارزان با برند ساخت آهوجا را می‌توان برای ضبط صدا یا … روی کامپیوتر، لپ‌تاپ یا هر دستگاهی که دارای ورودی AUX جک 3.5mm است نیز به‌کار برد. برای این کار کافی است همراه با میکروفن یک عدد فیش تبدیل میکروفن به AUX که فیش بزرگ میکروفن را به فیش نری AUX تبدیل می‌کند سفارش دهید.

 

 

 

  •  بلندی (سانتی‌متر) :17cm
  •  قطر (سانتی‌متر) :5cm
  •  رنگ :سیمین / نقره‌ای
  •  فرکانس :50 تا 16.000Hz
  •  مقاومت 600 اهم
  •  نوع میکروفن :سیم‌دار به متراژ 3m

امتیاز کاربران به:

میکروفن دینامیکی AHUJA AUD-2000XLR (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش