بازخورد درباره این کالا

فن خنک کننده موبایل مدل L-01

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 46166

فن خنک کننده موبایل مدل L-03 رادیاتوری بوده و سرمای زیادی مشابه یخچال ایجاد می کند و دارای چراغ RGB زیبایی می باشد.این فن موبایل بصورت برقی با کابل تایپ سی کار می کند.

نمایش بیشتر- بستن
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 اسفند 1402

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

فن خنک کننده موبایل مدل L-01

فن خنک کننده موبایل مدل L-03 رادیاتوری بوده و سرمای زیادی مشابه یخچال ایجاد می کند و دارای چراغ RGB زیبایی می باشد.این فن موبایل بصورت برقی با کابل تایپ سی کار می کند.

نمایش بیشتر - بستن

فن خنک کننده موبایل L-01 دارای سینک گرمای قدرتمندی می باشد که می تواند دمای گوشی شما را در عرض چند دقیقه، 10-30 درجه کاهش دهد. این فن با بهره گیری از فن بی صدا، شما را از شر صداهای اضافی راحت می کند. صفحه آلومینیومی این فن می تواند به راحتی گرمای گوشی شما جذب کند تا گوشی شما به هیچ عنوان داغ نکند. توصیه می شود در استفاده از این فن خنک کننده، هر نیم ساعت 1 بار آن را خاموش کنید تا بتواند به حالت اولیه خود برسد.

فن خنک کننده موبایل مانع از گرم شدن گوشی شما در استفاده های طولانی می شود. فن خنک کننده رادیاتوری گوشی RGB مدل L-01 یکی از موثرترین ابزارهای موجود برای جلوگیری از داغ کردن گوشی شما می باشد. این فن می تواند دمای گوشی شما را 10-30 درجه کاهش دهد و شما را از شر لگ در بازی رها بکند. این فن با دارا بودن قابلیت RGB می تواند جلوه ی چشم نوازی به بازی شما بدهد. نوع خنک کنندگی این فن از نوع پنکه ای می باشد.

با فزایش دمای گوشی شما ممکن است اتصالات CPU گوشی شما به نقطه ذوب برسند و احتمال سوختن گوشی شما وجود دارد. در بازی های طولانی مدت احتمال افزایش دمای گوشی به 60 درجه هم وجود دارد. این افزایش دما به شدت گرافیک بازی شما را کاهش می دهد و باعث ایجاد لگ در گوشی شما میشود که ارتباط مستقیم با داغ شدن CPU گوشی شما دارد. مناسب برای انوع گوشی موبایل فن خنک کننده گوشی L-01 متناسب برای انواع گوشی ها می باشد.

این کول پد موبایلی می تواند گوشی هایی با عرض 65-85 میلی متر را پشتیبانی کند. شایان به ذکر است اکثر گوشی های هوشمند در این این بازه اندازه می باشند. برای افزودن زیبایی این فن خنک کننده LEDهای RGB چشم نوازی روی این فن خنک کننده گوشی تعبیه شده تا محیط بازی شما را بیش از پیش زیبا و پر هیجان کند تا شما بتوانید با قدرت و علاقه بیشتری به بازی بپردازید. خرید فن گوشی در قسمت هایی از این فن خنک کننده که با لبه گوشی شما در تماس هستند سیلیکونی های نرمی تعبیه شده تا از خراشیده شدن گوشی شما و آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

 

فن خنک کننده موبایل مدل L-01 :

 

  • اندازه محصول: 7.2 3. 3.6 1. 1.9 سانتی متر
  • عرض گوشی 65-85 میلی متر
  • جنس : ASB + فلز
  • نوع خنک کنندگی: پنکه ای
  • دارای RGB
  • قدرت بالا در خنک کردن گوشی
  • رنگ: مشکی / نقره ای
  • جریان ورودی: 1.5 A – 2 A
  • رابط شارژ: USB

 

کولپد گیمینگ کول پد گیم موبایل کول پد موبایلی فن گوشی موبایل فن رادیاتوری گوشی فن موبایل فن خنک کننده موبایل

امتیاز کاربران به:

فن خنک کننده موبایل مدل L-01 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش