بازخورد درباره این کالا

شارژر 3خروجی LDNIO A3303

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شارژر 3خروجی LDNIO A3303
اگر می‌خواهید همزمان سه دستگاه را شارژ کنید، نیازی به خرید سه شارژر مجزا نیست.A3303 ابعاد و وزنی مناسب داشته که سبب شده همراهی مناسب در سفرها باشد.LDNIO A3303 با طراحی شیک و وزنی سبک با داشتن 3 خروجی USB و شدت‌جریان 3.4 آمپر درمجموع، می‌تواند همزمان گوشی‌های موبایل و تبلت را شارژ کند.
این شارژر دارای سه خروجی می باشد که هم مناسب برای iOS و Android می باشد. جنس بدنه از پلاستیک ABS است و مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارد.ولتاژ ورودی به این شارژر چیزی بین 90 تا 240 ولت است و درگاه‌های خروجی آن ولتاژی معادل 5 ولت دارند.این ولتاژ برای شارژ تمامی گوشی‌های موبایل، تبلت، پخش‌کننده‌های موسیقی قابل‌حمل، دستگاه‌های GPS و … مناسب است.با احتساب شدت جریان 3.4 آمپر خروجی این محصول می‌توان از این شارژر برای پر کردن باتری تبلت ها هم به راحتی استفاده کرد.
LDNIO%203303 parsiankala.com
مدارهای داخلی این محصول در برابر تغییرات جریان محافظت‌شده‌اند و می‌توان همزمان 3 دستگاه را به خروجی‌های آن متصل و شارژ کرد.قابلیت و تکنولوژی جدیدی که به تازگی به محصولات کمپانی LDNIO اضافه شده Auto-ID می باشد که به رغم وجود این خصیصه شارژ این توانایی را یافته که شدت جریان خروجی را بسته به دستگاه متصل به آن به خوبی تنظیم و کنترل کند و به نوعی سبب افزایش عمر باتری دستگاه متصل نیز شود.پنل رابط پورت های خروجی این شارژر از نوع USB 3.0 بوده که این نیز خود سبب افزایش سرعت شارژ می شود.در ضمن داخل پک این محصول یک عدد کابل میکرو یو اس بی تخت”فلت” و یک تبدیل به منظور اتصال شارژر به پریز برق های ایران نیز وجود دارد.
  • ابعاد 58.2 * 30.0 * 50.7 میلیمتر
  • ولتاژ ورودی ۹۰ ~ ۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی ۵ ولت
  • تعداد درگاه خروجی 3 عدد
  • محافظت شده در برابر تغییرات جریان
  • فناوری High Speed
  • طراحی شیک و بدنه مقاوم
  • دارای تکنولوژی Auto-ID

امتیاز کاربران به:

شارژر 3خروجی LDNIO A3303 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش