بازخورد درباره این کالا

ساعت هوشمند Z60

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Z60 BLUETOOTH SMART WATCH
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 22 دی 1401

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ساعت هوشمند Z60

این محصول به شرط ریجیستر سیمکارت و مکالمه فروخته نمیشود 

 

 

از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند شما وصل می گردد و یا از طریق QR CODE موجود در خود ساعت می توانید نرم افزار مخصوص به گوشی را دانلود کرده و و نصب نمایید.نرم افزار BT NOTIFIER را برای دریافت نوتیفیکیشن بر روی گوشی خود نصب نمایید. پس از اتصال دفترچه تلفن، تماس ها و پیام های شما بر روی ساعت سینک می شود .دارای میکروفن داخلی و امکان ضبط صدا بر روی ساعت که البته باید مموری کارت وجود داشته باشد تا بتوانید فایل را ذخیره نمایید.این ساعت دارای پلیر موزیک و صداست که هم از طریق بلوتوث می تواند موزیک های روی گوش ی را اجرا نماید و هم در صورت نصب مموری می توانید بر روی خود ساعت آهنگ ذخیره کرده و پخش نمایید.

ساعت دارای دوربین بوده که البته کیفیت آن در حدود یک مگا پیکسل است ولی در هر صورت امکانی عالی بر روی ساعت است.یکی از خصوصیات این ساعت ریموت کمرا می باشد یعنی می توانید از طریق ساعت دوربین گوشی را کنترل نموده و عکس بگیرید که البته باید دوربین بر روی گوشی در حالت باز باشد و شما در حالت اتصال با گوشی قرار داشته باشید. این ساعت هم با اندروید و هم با اپل سازگار است والبته بر روی اندروید امکانات بیشتری فعال است.یکی از خصوصیات مهم ساعت دمچی هوشمند داشتن امکانات سلامتی است تا از طریق آن بتوانید میزان فعالیت های روزانه و کیفیت خواب خود را بررسی نموده و برنامه های بهداشتی خود را تنظیم نمایید که البته ساعت مچی هوشمند Z60 از این ویژگی بهره مند است.

دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد.دارای تحلیل خواب تا بتوانید از کفیت و میزان خواب شبانه خود اطلاع کامل داشته باشید.دارای هشدار برای حالت ثابت که خودتان میزان زمان آن را تعیین می نمایید، مثلا اگر شما برای یک ساعت در حالت نشسته قرار داشته باشد زنگ هشدار فعال شده تا برای حفظ سلامتی خود جابجا شده و از این حالت خارج شوید.

آنتی لاست نیز یکی دیگیر از امکانات ساعت مچی است که اگر به هر دلیلی ارتباط بلوتوثی بین گوشی و ساعت قطع گردد، زنگ هشدار فعال گردیده و شما را مطلع می سازد. زنگ هشدار برای بیدار شدن و یا یادآوری موضوعات بسیار مهم است که این امکان نیر بر روی اسمارت واچ Z60 وجود دارد.پشتیبانی از سیم کارت، اگر تمایل دارید از ساعت به صورت مستقل از گوشی استفاده نمایید می توانید بر روی آن سیم کارت نصب نمایید.

 

  • بر روی ساعت یک در گاره یو اس بی وجود دارد که از طریق آن می توانید ساعت را شارژ نموده و یا اطلاعات را جابجا نمایید. دارای زبان های مختلف و از جمله زبان فارسی
  • دارای ویبره ، برای این حالت باید پروفایل ساعت را بر روی حالت MEETING قرار دهید.
  • دارای چندین حالت مختلف برای نشان دادن ساعت که با کلیک بر روی وسط صفحه نمایش این کار را انجام می دهید.
  • دریافت نوتیفیکیشن اس ام اس، فیس بوک و واتس اپ که البته باید حتما BT NOTIFIER را بر روی گوشی خود نصب نمایید.
  • دارای بند فلزی از جنس استیل ضد زنگ
  • امکان تنظیم طول بند ساعت، درون جعبه یک پیچ گوشتی ریز برای انجام این کار وجود دارد.

یک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات تماس و دفترچه تلفن بر روی آن سینک می شود.این ساعت دارای امکانات متعددی است که از آن جملی می توان به برنامه گام شمار، تحلیل خواب، تنظیم آلارم، آلارم اخطار برای قرار گرفتن در یک حالت برای مدت طولانی، فیس بوک و واتس اپ،تقویم، ماشین حساب ، دوربین ، پشتیبانی از زبان فارسی و ویبره و …اشاره کرد.

یکی از جالب ترین خصوصیات این ساعت مچی امکان نصب سیم کارت و پشتیبانی از مموری کارت تا 32 گیگ است تا خود ساعت به صورت مستقل همانند یک تلفن همراه بر روی مچ شما قرار بگیرد.بند این ساعت مچی از جنس فلزی با رنگ نقره ای و مسی است.

 

صفحه نمایش

دارای صفحه نمایش با حسایت تاچ بالا و سایز 1.54 اینچ
نوع صفحه IPS HD LCD
رزولوشن صفحه نمایش 240*240 پیکسل
لمسی Capacitive touch screen

 

مشخصات بدنه

ابعاد 11.5*42*46 میلی متر
جنس استیل ضد زنگ
وزن 75 گرم
جنس بند استیل ضد زنگ

 

پردازنده

cpu MTK6260A

 

حافظه

حافظه داخلی 64MB
رم 32MB
پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگ

 

اتصالات

GSM / GPRS 850/900/1800/1900 4Channel call
بلوتوث ورژن 3.0
وای فای ندارد
NFC ندارد
یو اس بی USB برای شارژ دستگاه و جابجایی داده ها

 

 باتری

دارای باتری شارژی لیتیوم پلیمر 430میلی آمپر
نحوه شارژداز طریق کابل یو اس بی

 

حس گر

حس گر گام شمار، تحلیل خواب، آنتی لاست

 

 سازگاری

سازگار با با اندروید( امکانات بیشتر) و IOS ( امکانات کمتر)

 

دوربین

دوربین حدود یک مگا پیکسل

 

مشخصات دیگر

دارای تاریخ، تقویم،آلارم، ماشین حساب، ضبط صدا، دوربین ریموت وپخش انواع فایل های صوتی و …

 رنگ بندی

دارای رنگ های مسی و نقره ای

امتیاز کاربران به:

ساعت هوشمند Z60 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش