بازخورد درباره این کالا

دستگاه دوخت پلاستیک خانگی

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دستگاه دوخت پلاستیک خانگی
میوه و هر نوع خوراکی، دور نگه داشتن از هوا و اکسیژن است که مانع اکسیده (فاسد) شدن مواد غذایی می گردد. پلمپ کردن کیسه های حاوی مواد خوراکی بهترین راه نگهداری است.دستگاه دوخت پلاستیک خانگی یکی از بهترین لوازم پلمپ کیسه های نایلونی است.این دستگاه جهت وکیوم کردن و بسته بندی کامل پلاستیک فریزر طراحی شده است. از این دستگاه می توان جهت کاربردهای مختلف از قبیل بسته بندی مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات و هم چنین لوازم کوچک خانگی استفاده نمود. با دستگاه بسته بندی می توانید طعم تازگی مواد غذایی را برای همیشه حفظ نمائید.بسته بندی کردن مواد غذایی موجب نگه داری بهتر و سالم تر مواد غذایی می گردد. به این ترتیب می توان مواد غذایی را قبل از فریز کردن با استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک خانگی بسته بندی کرد. هم چنین در هنگام مسافرت و رفتن به پیک نیک با بسته بندی کردن مواد غذایی می توان تازگی آن ها را حفظ کرد.بر روی بدنه چراغ نشان گر عملکرد وکیوم کردن دستگاه  نشان دهنده فعال بودن عملکرد بسته بندی قرار دارد. جهت فعال کردن عملکرد وکیوم کافی است پس از قرار دادن باتری داخل دستگاه و زدن کلید ،پلاستیک فریزر را بر روی پایه پائینی قرار داده و درب دستگاه را بر روی پلاستیک بگذارید. با فشار دادن سمت چپ درب در مدت زمان کوتاهی (حداقل 3 ثانیه )،عملکرد بسته بندی فعال شده و با برش پلاستیک دو طرف پلاستیک را به هم چسب می کند.
خانم های خانه دار بسیاری از مواد غذایی را درون نایلون ها قرار داده و آن ها را برای استفاده در آینده و به منظور ماندگاری طولانی تر در یخچال یا فریز قرار می دهند .(مانند سبزیجات خرد شده ، گوشت های تکه شده ، گوشت چرخ کرده ، حبوباتی مثل باقالا و نخود سبز،میوه جات ، نان و سبزیجات تازه ).گره زدن کیسه های پلاستیکی نگهدارنده مواد غذایی کار را برای استفاده مجدد کمی سخت تر می کند ، بهتر است به جای گره زدن نایلون ها با استفاده از دستگاه پرس کننده ،نایلون را زیپ و وکیوم کرد.بهتر است برای کارایی اصولی و بازده بهتر دستگاه از باتری آلکالاین استفاده گردد.
ویژگی های دستگاه دوخت پلاستیک خانگی :
  • رنگ : سفید
  • تامین برق با باتری
  • وزن حدودی :  170 گرم
  • ابعاد حدودی : 23*7*3.5 سانتیمتر
  • مکانیزم اثر: حرارتی بوسیله المنت برقی حرارتی
  • بستن بیش از ۳۰۰ عدد نایلکس با یک سری باتری
  • تعداد باتری موردنیاز : 6 عدد باتری قلمی (AAآلکالاین)
  • مناسب برای دوخت نایلون و کیسه های نایلونی با قطرهای مختلف

امتیاز کاربران به:

دستگاه دوخت پلاستیک خانگی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش