بازخورد درباره این کالا

دسته پابجی موبایل مدل R11

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 26 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دسته پابجی موبایل مدل R11

دسته پابجی موبایل مدل R11 یک جفت دسته بازی است که به گوشی تلفن همراه یا موبایل وصل می شود و دارای جعبه نگهدارنده است. دسته بازی مکانیکی R11 از بهترین و خوش ساخت ترین دسته بازی های مکانیکی بازار به شمار میرود. این دسته با تمام موبایل های دنیا تا ضخامت ۱۱ میلیمتر سازگار است. مکانیزم قرار گیری روی موبایل و فیکس شدن این دسته بازی روی موبایل بسیار فکر شده و با کیفیت طراحی و اجرا شده است. دسته بازی PUBG که همان Playerunknowns Battleground می باشد نسل جدیدی از دسته های بازی است که به علت ابعاد کوچک و نصب راحت روی گوشی موبایل و قابل حمل بودن در هر مکانی می توان از آن استفاده کرد و یک هدیه جذاب برای دوستداران بازی های کامپیوتری می باشد. جنس استفاده شده در این محصول فلز و پلاستیک است.

 

پیچی فلزی روی دسته بازی قرار گیرفته با سری سیلیکونی نرم (برای جلوگیری از ایجاد آسیب یا خط و خش روی بدنه موبایل) که با سفت کردن آن، این دسته بازی متناسب با ضخامت موبایل شما فیکس میشود. کیفیت بالای ماشه ها و مکانیزم کارکرد مکانیکی به کمک سری های سیلیکونی رسانا از ویژگی های متمایز کننده این دسته بازی به شمار میرود. بیشترین میزان سازگاری با انواع موبایل، قیمت بسیار مناسب و عملکرد بدون تاخیر از دیگر ویژگی های این دسته بازی محسوب میشود.

 

ویژگی های دسته پابجی موبایل مدل R11 :

 

وزن ۵۰ گرم
ابعاد هر دسته ۱۵*۲۸*۳۳ میلی متر
دارای جعبه نگهدارنده
تعداد در پک 2 عدد

امتیاز کاربران به:

دسته پابجی موبایل مدل R11 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش