بازخورد درباره این کالا

دسته بازی پابجی PubG مدل W11

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دسته بازی پابجی PubG مدل W11
روزانه بازی های زیادی معرفی و منتشر می شوند اما تعداد کمی از آن ها به محبوبیت می رسند .بازی پابجی ، یک از آن بازیی هایی می باشد که در مدت کمی بعد از انتشار بین بازی کننده ها به معروفیت و محبوبیت بالایی رسید . پابجی یک بازی شگفت انگیز در سبک بازی های اکشن می باشد که توسط کمپانی Tencent Games طراحی و ساخته شده است داستان پابجی به این صورت است که صد بازیکن داخل نقشه ای به مساحت 16 کیلومتر مربع قرار می گیرند و باید از خود و یا هم گروهی های خود با سلاح های مخصوص دفاع کنند و در این میان کسی برنده است که بتواند به عنوان آخرین نفر و یا آخرین گروه زنده بماند . مطمئنا برای برنده شدن درچنین بازی هایی نیاز خواهید داشت که زمان زیادی را صرف بازی کردن کنید .
از طرفی تلفن های همراه طراحی ارگونومیک برای بازی کردن طولانی مدت ندارند . حتما برای شما هم پیش آمده که در بازی کردن طولانی مدت ، نوک انگشتانتان دچار بی حسی و خستگی زیادی شده است . دسته پابجی PubG مدل +W11 با قرار گرفتن در اطراف تلفن همراه ، قالبی شبیه به گیم پد به موبایل شما خواهد داد که این قالب متناسب با دست انسان بوده و دارای طراحی ارگونومیک می باشد که باعث می شود در استفاده طولانی مدت خستگی کمتری حس کنید و در نتیجه آسیبی به دست شما نمی رسد . دکمه های فیزیکی دسته پابجی با تبدیل دکمه های نرم افزاری  به سخت افزای علاوه بر افزایش سرعت عمل شما هنگام بازی ، به خنک بودن صفحه نمایش تلفن همراهتان و داغ نکردن آن کمک بسیار زیادی می کند .
w11 pubg mobile controller game trigger mobile gamepad%20(6) parsiankala.com
دسته پابجی PubG مدل +W11 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ABC  با ابعاد 16*4*13 سانتی متر می باشد . این محصول دارای گیره های قابل کشش می باشد که می توانید متناسب با اندازه ی تلفن همراه خود آن را تنظیم نمایید . این دسته پابجی با وزن پایین 100 گرم در کنار طراحی ارگونومیک حس خوبی را به کاربر القا کرده و خستگی ناشی از سنگینی دسته را حس نخواهید کرد .
w11 pubg mobile controller game trigger mobile gamepad%20(7)

مشخصات دسته پابجی PubG مدل +W11 : 

 

  • ابعاد حدودی :16*4*13 سانتی متر
  • گیره نگه دارنده قابل تنظیم
  • وزن حدودی : 99 گرم
  • دسته بازی مخصوص گوشی‌های اندروید و ios
  • مناسب برای بازی پابجی و بازی های مشابه
  • طراحی ارگونومیک بدون آسیب زدن به دست
  • وزن سبک در کنار ابعاد مناسب

 

امتیاز کاربران به:

دسته بازی پابجی PubG مدل W11 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش