بازخورد درباره این کالا

دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156

Ipega PG-9156 Bluetooth Wireless Gamepad
0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 26 فروردین 1403

تخفیف خرید تعدادی

تعداد قیمت
1 1,150,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156

دسته بازی آی پگا مدل PG-9156، مخصوص گوشی های موبایل و تبلت ها طراحی شده است که به کاربران امکان واکنش سریع و دسترسی به تعداد کنترلر های بیشتر برای انجام هر سبک بازی را می دهد. این دسته از مواد باکیفیتی ساخته شده که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و بازوی جمع شونده انعطاف پذیر و ضد خش آن برای قرارگیری گوشی هایی با اندازه ۴ تا ۶ اینچ مناسب می باشد. گیم پد IPEGA به صورت بی سیم از طریق بلوتوث ورژن 5.0 و یا ارتباط با دانگل بی سیم ۲٫۴ گیگاهرتز، به گوشی های موبایل اندروید ۶ به بالا و IOS تا نسخه ۱۳٫۵، رایانه، تلویزیون های هوشمند و … به سرعت جفت می شود و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای از بازی های تیراندازی شخص اول، Fortnite، پابجی و … با ارائه عملکرد عالی پشتیبانی می کند.

 

دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 برای اجرای بازی های موبایل اندروید (تبلت) / IOS موبایل (تبلت) / تلویزیون هوشمند اندروید / کنسول P3 / رایانه شخصی از طریق اتصال بی سیم، و همچنین کنسول P3 / رایانه PC از طریق اتصال سیمی مناسب است. با نگهدارنده تلفن همراه تا سایز کمتر از 85 میلی متر طراحی شده است. دارای ساختار ارگونومیک است که برای در دست گرفتن و بازی کردن بسیار راحت است.

 

این دسته بازی وایرلس با دانگل 2.4 می تواند بازی ها را با اتصال بی سیم به PC/P3 انجام دهد. ممکن است این محصول به دلیل سیستم عامل های مختلف (مانند تلفن همراه با پلت فرم MTK) با برخی از تلفن های همراه سازگار نباشد. این دسته بازی بلوتوثی دارای بلوتوث ورژن 5 می باشد.

 

طریقه اتصال و راه اندازی :

برای استفاده از این دسته بازی نیاز است که در ابتدا نرم افزار Shooting Plus رانصب نموده، دکمه HOME و سپس کلید اندروید را فشار دهید، بلوتوث گوشی را روشن کرده و به دسته متصل شوید. سپس نرم افزار Shooting Plus را باز کرده و گزینه Floting Ball را فعال کنید، بازی را اجرا کرده و به قسمت تنظیمات بازی بروید، بر روی علامت سفید رنگ ظاهر شده روی صفحه کلید بزنید و دکمه ها را به دلخواه تنظیم کنید. درنهایت تنظیمات را ذخیره و به بازی بپردازید. مناسب برای بازی هایی مثل ماین کرافت ، بتزی هایی مثل پابچی کالاف . برای برخی از بازی ها باید برنامه v3 دانلود کنید .

 

 

دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 :

 

  • مدل: ipega 9156
    برند : ipega آی پیگا
    اندازه بسته : 17.5X13.5X6.5 سانتی متر
    وزن : 0.5 کیلوگرم
  • رنگ: مشکی
    مواد: پلاستیک ABS
  • استاندارد ها : EAC / CE
    نوع رابط : بلوتوث ورژن 5.0
  •  میزان باز شدن فک نگهدانده تا ۸.۵ سانتی متر
  •  پشتیبانی از گوشی های ۴ الی ۶ اینچی
  • اتصال: Blue Tooth 5.0 با گیرنده USB 2.4GHZ
  • سازگار با نسخه اندروید 6.0 یا جدیدتر، در آیفون iOS 11.0 تا 13.3.1
    مناسب برای سیستم عامل اندروید iOS PC TV Box رایانه تبلت تلویزیون اندروید

 

دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 Ipega PG 9156 Bluetooth Gamepad 2 4G WIFI Spiel Pad Controller Mobile Trigger Joystick 13 دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156

امتیاز کاربران به:

دسته بازی بلوتوثی مدل IPega PG-9156 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش