بازخورد درباره این کالا

دانگل فرستنده و گیرنده بلوتوث صدا TX90

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دانگل فرستنده و گیرنده بلوتوث صدا TX90
این محصول یک دستگاه گیرنده و فرستنده صدا از طریق بلوتوث میباشد که براحتی قابلیت ارسال و دریافت تمامی امواج صوتی را دارد.
قابلیت فرستنده ( Transmitter ) :
شما میتوانید با اتصال تلویزیون ، سی دی پلیر ، MP3 پلیر ، گوشی موبایل و …. به این دستگاه سیگنال های صوتی را از طریق بلوتوث به اسپیکر یا هدفون دارای بلوتوث منتقل نمایید. و از شر سیم های اضافه خود را برهانید.
قابلیت گیرنده ( Receiver ) :
به واسطه این قابلیت می توانید صدای پخش شده از گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ خود را از طریق بلوتوث به دستگاه های پخش کننده صدا مانند اسپیکر، سینمای خانگی،  پخش اتومبیل و … انتقال دهید.
برای مثال میتوانید این دستگاه را از طریق کابل AUX به اسپیکر معمولی (فاقد بلوتوث) متصل نمایید و از طرف دیگر از طریق بلوتوث به گوشی موبایل متصل شوید و آهنگ های روی گوشی را به صورت بی سیم از طریق اسپیکر پخش نمایید.
این دستگاه از تمامی گوشی ها و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید و ios و همچنین تمامی دستگاه های دارای بلوتوث پشتیبانی میکند.
این دانگل از تکنولوژی بلوتوث نسخه ۴٫۱ برای دریافت و ارسال صدا استفاده می کند. ورودی و خروجی صدای این دستگاه جک صدای ۳٫۵ میلی متری می باشد که امکان اتصال آن به انواع دستگاه های پخش را فراهم می سازد.
مهمترین قابلیت این دستگاه :
قابلیت اتصال دو دیوایس مختلف به طور همزمان از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول میباشد . بدین معنی که چه در حالت ارسال و چه در حالت دریافت میتوان دو دیوایس دارای بلوتوث را به طور همزمان به دانگل متصل نمود .
برای مثال در حالتی که دانگل از طریق کابل AUX به تلویزیون متصل میباشد ، میتوان به طور همزمان دو هدست بلوتوث را به دانگل متصل نمود و صدای تلویزیون را به صورت بیسیم دریافت کرد و یا در حالت عکس یعنی زمانی که دانگل از طریق کابل AUX به اسپیکر معمولی متصل است ، میتوان به طور همزمان دو گوشی موبایل را به دانگل متصل نمود . البته در نظر داشته باشید که اولویت پخش موزیک با گوشی میباشد که زودتر به دانگل کانکت شده است .
باطری داخلی :
این دانگل دارای باطری داخلی 160 میلی آمپری می باشد و از طریق کابل USB برق و انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این میزان باطری ، امکان استفاده از این دانگل تا 5 ساعت به صورت مداوم را به شما می دهد.  برخورداری این دانگل از باطری داخلی و ابعاد کوچک این دانگل امکان حمل و جابجایی و استفاده از آنرا در هر محیطی فراهم می کند.
زمان مورد نیاز جهت شارژ کامل باطری داخلی دانگل 2 ساعت میباشد.
این دانگل plug & play بوده و نیاز به هیچگونه درایور و نرم افزاری برای استفاده ندارد. و کار کردن با آن بسیار ساده و راحت میباشد.
محتویات جعبه :
دانگل TX90
کابل میکرو USB جهت شارژ
کابل 2 به 1 صدا
کابل صدای 1 به 1 AUX
نحوه استفاده از دانگل :
1- حالت دریافت (Receive Mode) :
کلید روی دانگل را برای چند ثانیه بفشارید تا دستگاه روشن و چراغ آبی رنگ بلوتوث با سرعت شروع به چشمک زدن کند .
یک طرف کابل صدای AUX را به پورت دریافت (RX) متصل و سر دیگر آن را به دستگاه پخش کننده صدا مانند اسپیکر متصل نمایید.
بلوتوث دیوایس مورد نظر خود را مانند گوشی موبایل روشن کرده و به دانگل متصل شوید .
بعد از اینکه با موفقیت به دانگل متصل شدید ، چراغ آبی رنگ بلوتوث دانگل به آرامی چشمک زن میشود .
2-حالت ارسال (Transmission mode) :
کلید روی دانگل را برای چند ثانیه بفشارید تا دستگاه روشن و چراغ آبی رنگ بلوتوث با سرعت شروع به چشمک زدن کند .
یک طرف کابل صدای AUX را به پورت ارسال (TX) متصل و سر دیگر آن را به گوشی موبایل ، تبلت ، تلویزیون و یا کامپیوتر متصل نمایید .
کلید روی دانگل را برای زمانی خیلی کوتاه بفشارید و دیوایس مورد نظر خود را (مانند هدست بلوتوث) در حالتی که بلوتوث آن روشن است در محدوده 10 متری از دانگل قرار دهید.
بعد از اینکه با موفقیت به دانگل متصل شدید ، چراغ آبی رنگ بلوتوث دانگل به آرامی چشمک زن میشود .

امتیاز کاربران به:

دانگل فرستنده و گیرنده بلوتوث صدا TX90 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش