بازخورد درباره این کالا

حشره کش شارژی راکتی weidasi wd-909

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

حشره کش شارژی راکتی weidasi wd-909
شاید یکی از مسائلی که خیلی وقت ها براساس مسائل جوی یا محیطی بوجود می آید و مورد آزار و اذیت انسان ها می شود وجود حشرات,پشه و مگس است. پشه ها جزو خانواده حشرات دوبال به نام کولیسیده CULICIDAE میباشند.آنوفل ها، کولکس (پشه معمولی) و آئدس ها از دسته های مهم پشه ها هستند.
3IN%201%20DEAL%20RL%20Mosquito%20Killer%20Bat%20weidasi%20wd 909%20(5) parsiankala.com
بیش از ۲۸۰۰ گونه پشه در سراسر جهان وجود دارد. سرعت بال زدن پشه ها ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار در ثانیه میباشد. وزن یک پشه ۲ تا ۲٫۵ میلی گرم است. اینها مشخصات این گونه حشرات هستند اما راه هاییبرای مقابله با این موجودات هست که استفاده از مواد شیمیایی و اسپری ها یکی از این راهها می باشدبا پیشرفت تکنولوژِ حشره کش های ربرقی طراحی و تولید شده که انواع مختلف دارد.
حشره کش راکتی سانتک یکی از این حشره کش ها می باشد که با تکنو لوژی خاص و طراحی مناسبباعث از بین بردن این حشرات می باشد . از ویژگی های این حشره کش بصورت کلی می توان به مواردزیر اشاره کرداین حشره کش بصورت راکت طراحی شده که کاربر بوسیله تکان دادن آن بتوان حشره رادر فضا متوقف کند.این حشره کش شارژی می باشد و توانایی نگه داشتن شارژ را به مدت مناسب دارد.این حشره کش با ایجاد نیروی الکتریکی در قسمت های فلزی خود و هنگام برخورد هشره با این قسمت باعث از بین رفتن حشرات می شود.
  • قابلیت شارژ سریع,کم مصرف با کارایی بالا
  • پش کش برقی جهت از بین بردن تمام حشرات
  • درای چراغ قوه روی دسته با کلید جداگانه
  • قدرت جذب بالا حشرات به سمت راکت  و عکس العمل سریع
  • مناسب برای جلوگیر از تنگی نفس
مشخصات و کاربردهای حشره کش برقی :
این حشره کش الکترونیک یکی از وسایل بسیار مفید برای شبهای پرپشه و روزهای پرمگس تابستان است.
با این وسیله شما دیگر به دنبال پشه و مگس و سایر حشرات نمی دوید و دوره خریدن اسپری حشره کش، قرص ضد پشه و کرم ضد پشه و در پشه بند خوابیدن به پایان می رسد. این حشره کش از اسپری و قرص های شیمیائی و ….. بسیار موثرتر و مقرون به صرفه و بهداشتی می باشد.
طرز کار این پشه کش الکترونیک مانند پپشه کش های برقی با لامپ بنفش است که در رستورانهای و مکانهای غذاخوری زیاد مشاهده می شود.
با این وسیله می توانید تابستانی لذت بخش و آرام بدون مزاحمت حشرات موزی داشته باشید.
این پشهکش شارژی است و دارای طراحی کارا و زیبا است..
حشرات مانند پشه، مگس، زنبور و … را در یک آن از بین می برد.
بدون نیاز به مواد شیمیایی زیان آور حشرات را با برق از بین می برد.
دارای قابلیت جذب حشرات به سمت راکت با استفاده از انرژی الکتریکی است.
با این پشه کش الکترونیک حشره های کثیف و بیماری زا  له نمی شوند و در نهایت آلودگی ایجاد نمی شود.
پر قدرت و استفاده از راحت و بدون دردسر است.
طراحی و شکل پش کش electric
با توجه به شکل و طراحی آن در همه جا به راحتی جای می گیرد و لطمه ای به دکوراسیون شما وارد نمی سازد.نور ملایم این پشه کش تاثیر بسزائی در جذب حشرات و مگس و سایر حشرات به سمت حشره کش برقی داشته و به محض نزدیک شدن به حشره کش برقی نابود میشوند.
مطالعات انجام شده نشان می دهدکه قرص‌ های حشره ‌کش، همان‌ طور که روی اعصاب حشرات اثر می ‌گذارند، می ‌توانند به مرور زمان روی اعصاب پاراسمپاتیک انسان هم تاثیر بگذارند: ” پودرهای حشره ‌کش یا بخارهایی که از قرص ‌های حشره‌ کش ساطع می‌ شوند، می‌ توانند به ریه افراد راه یابند و با اثر گذاشتن روی سیستم عصبی و ایجاد اختلال در کارکرد آن، باعث خس‌ خس سینه و تنگی نفس شوند. حتی افراد سالمی که زیاد در معرض این‌ گونه مواد قرار دارند، ممکن است گرفتار سرفه‌ های شدید یا حمله آسم شوند. به همین خاطر هم هست که بیشتر کشاورزان و افرادی که در کارخانه و تولید مواد حشره‌ کش کار می ‌کنند، از ناراحتی ‌های ریوی و آلرژی ‌های شدید رنج می‌ برند.” و همچنین: ” ماده موثر و آلرژی‌ زایی که در قرص یا اسپری‌ های حشره‌ کش وجود دارد، می ‌تواند سبب تورم، قرمزی، خارش، درد یا تاول پوستی شود.” به همین دلیل حشره کش های برقی که با برق حشرات را از بین می برند گزینه ی بهتری برای از بین بردن حشرات خواهند بود.

امتیاز کاربران به:

حشره کش شارژی راکتی weidasi wd-909 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش