بازخورد درباره این کالا

جعبه خاتم کاری مخصوص دستمال کاغذی

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

جعبه خاتم کاری مخصوص دستمال کاغذی

جعبه خاتم کاری مخصوص دستمال کاغذی با مبلمان استیل و کلاسیک بسیار هماهنگ می شود و می تواند هدیه مناسبی برای سوغاتی, هدیه خانه نو, هدیه به نو عروس, هدیه روز مادر,  و هدیه برای دفترکار جدید یا تشکر از یک پزشک و استاد باشد.ترکیب ظروف خاتم در کنار یکدیگر، انتخاب شیک و چشمگیری برای جهیزیه می باشند که در فروشگاه پارسیان دردسترس شما مشتریان عزیز قرار گرفته است.

 

مشخصات جعبه خاتم کاری مخصوص دستمال کاغذی :

  • ابعاد حدودی 26 × 14 × 8 سانتیمتر
  • وزن حدودی 430 گرم
  • جنس قسمت خارجی بدنه خاتم کاری
  • جنس قسمت داخلی بدنه چوب
  • ابعاد حدودی قسمت داخلی بدنه 4.5 × 11 × 23 سانتیمتر
  • محل تولید اصفهان

 

به علت کار دست بودن این محصول امکان 80 %  تفاوت در رنگ و طرح محصول وجود دارد البته از کیفیت و چهارچوب کلی محصول تفاوتی نخواهد داشت .

 

يكي از گونه هاي زيبا و هنرمندانه صنايع دستي در اصفهان خاتم سازی است.هنر خاتم سازی بي بديل وكم نظير در واقع هنر آرايش سطح اشياء چوبي به صورتي شبيه به موزائيك با مثلث هاي كوچك است.جعبه دستمال کاغذی یکی از اقلامی است که در نوع خود وسیله ای کاربردی است اما می تواند تبدیل به زینتی برای میز پذیرایی شما باشد.قسمت داخلی این جعبه چوب بوده و پایه های کوتاهی برای ایستایی شکیل تر بر روی میز دارد.

 

مراحل ساخت خاتم:

برای ساخت خاتم ابتدا نوارهای مثلثی شکل و بلند برنج به طول تقریبا 30 سانتیمتر در کنار هم چسبانده می شوند و پس از آن به صورت 10سانت، 10سانت بریده می شوند سپس در زیر فشار دستگاه پرس سنگین از چهار طرف نوارها تقریبا می توان گفت در دل هم قرار می گیرند و پس از آن هم خاتم به دست آمده را که حدود 6 سانت طول دارد با استفاده از اره مخصوصی به صورت نوارهای باریک برش داده می شود که نتیجه آن یک نوار خاتم باریک می باشد.پس از آن نوارهای خاتم را بر روی محصول مورد نظر که می تواند چوبی، برنجی، مسی و حتی ورق آهنی باشد می چسبانند و در انتها نیز یک لایه پلی استر بر روی کار پاشیده می شود تا هم خاتم جلا پیدا کند و هم عمر آن افزایش یابد.

 

کیفیت ظروف خاتم :

هرچه مثلث های به کار رفته در خاتم بیشتر و ظریف تر باشند در نهایت کار مرغوب تر از آب در می آید. خاتم هایی که در آن از فلز مس بیشتری استفاده شده باشد با توجه به جلا و استحکام بیشتر، دارای کیفیت اعلا خواهند بود.

 

توصیه می شود این ظرف دور از نور مستقیم خورشید، حرارت وسایل گرمایشی مانند شومینه و رطوبت نگهداری شود و از تماس آنها با آب و هرگونه جلاسنج خودداری نمایید.

امتیاز کاربران به:

جعبه خاتم کاری مخصوص دستمال کاغذی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش