بازخورد درباره این کالا

تستر ولتاز و تراز MS-18 MEET

3.00
از 1 رای

1دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تستر ولتاز و تراز MS-18 MEET

مدتی است که فازمترهای دیجیتال در کنار نوع معمولی این وسیله، مورداستفاده قرار می‌گیرد. در بعضی از فازمترهای دیجیتالی علاوه بر مشخص کردن فاز از نول، قابلیت اندازه‌گیری و نمایش مقدار ولتاژ هم قرار داده‌شده است. این موضوع باعث افزایش کاربرد این نوع ابزار در بین مشاغلی است که با برق سروکار دارند. اما همچنان استفاده‌ی فازمترهای معمولی نسبت به نوع دیجیتال بیشتر است. شرکت‌های مختلفی دست به تولید فازمترهای دیجیتالی زده‌اند؛ meet یکی از این شرکت‌هاست. مدل ms-18 ازجمله‌ فازمترهای دیجیتالی‌ای است که توسط این شرکت تولید می‌شود. این فازمتر نارنجی رنگ، با دسته‌ای پلاستیکی، طول ۱۳ سانتی‌متر و وزن ۵۰ گرم ساخته‌شده است.

 

برخلاف فازمترهای معمولی از نوع دیجیتالی نمی‌توان به‌صورت دائم، برای باز کردن و بستن پیچ استفاده کرد؛ همین موضوع هم از دلیل دیگری برای استفاده‌ی کمتر از این نوع می‌شود. بااین‌وجود برای مصارف خانگی و اندازه‌گیری ولتاژ با دقت کم ابزار مناسبی به شمار می‌آید. اگر قصد خرید این‌گونه فازمترها را دارید، باید در نگهداری از آن دقت بالایی داشته باشید تا به این پیچ‌گوشتی آسیبی نرسد.

 

امتیاز کاربران به:

تستر ولتاز و تراز MS-18 MEET (1نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. توسط ali در تاریخ

    سلام
    من دقیقا همین تستری که عکسشو گذاشتید و۷ کاربرد داره رومیخوام ، آیا موجو د هست یانه؟

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش