بازخورد درباره این کالا

تبدیل Video To Vga

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تبدیل Video To Vga

تبدیل پورت وی جی ای به ای وی

VGA to TV Video AV Converter Box
مبدل VGA به AV که پورت VGA را به AV و S-VIDEO تبدیل می کند .
  • ولتاژ ورودی5V
  • درگاه (پورت) ورودی : VGA
  • درگاه (پورت) خروجی : AV-RCA
  • کابل ویدیو 1 به 1 پورت AV
  • کابل دو سر نری S-Video
  • کابل شارژر USB به فیش آداپتوری منبع تغذیه دستگاه
  • کابل VGA مانیتور دو سر نری
  • کاربرد این مبدل برای اتصال کامپیوتر ، لپ تاپ به تلویزیون
  • با استفاده از مبدل VGA به AV فرانت می توانید سیگنال VGA را برای صفحه نمایش های آنالوگ با کامپوزیت یا S-Video ارسال کنید
تبدیل VGA به AV که پورت VGA را به AV تبدیل می کند . مبدل VGA به composite همچنین خروجی S-VIDEO نیز دارد و معمولا جهت اتصال پورت VGA کامپیوتر و DVR به تلوزیون با پورت AV استفاده می شود .
دستگاه تبدیل VGA به AV چیست?
این دستگاه ورودی VGA از کامپیوتر و لپ‌تاپ را به 3 عدد خروجی ( VGA + S-Video + AV Video ) به صورت همزان تبدیل می‌کند، امروزه باتوجه به پیشرفت روزافزون فناوری‌های صوتی و تصویری شاهد ارائه شدن انواع پورت‌های صوتی و تصویری هستیم. برای نمونه زمانی پورت و درگاه صوتی و تصویری تلویزیون‌های قدیمی همان پورت مادگی آنتن RF بود که پس از آن پورت RCA یا همان فیش سه تایی سه رنگ! جایگزین آن شد، در نتیجه کسانی که تلویزیون‌های قدیمی دارند ناچار هستند این دو پورت را به با تبدیل RF به AV به یکدیگر تبدیل کنند. یا پس از آن پورت تصویری VGA به بازار آمد. این استاندارد کیفیت تصویری بالاتر را ارائه می‌داد. انواع کارت گرافیک رایانه و لپ‌تاپ به خروجی این پورت مجهز شدند و برخی از تلویزیون‌ها و مانیتورها و ویدیوپروژکتورها دارای ورودی مادگی VGA شدند.
پس از این‌ها درگاه پورت HDMI به بازار آمد. یک استاندارد جهت انتقال داده‌های دیجیتال با سرعت بسیار بالا و با کیفیت عالی! اما برای کسی که نیاز دارد مثلا خروجی HDMI پلی استین 3 خود را دستگاه DVD پلیر را به ورودی مادگی RCA تلویزیون قدیمی خود که پورت ورودی مادگی HDMI ندارد، تبدیل کند باید از تبدیل HDMI به AV استفاده کند. در کل این تبدیل‌ها امروزه کاربردی فراوانی دارند. اما این دستگاه مبدل VGA به RCA Composite همچنین خروجی S-VIDEO است و بیش‌تر برای اتصال پورت وی‌جی‌ای کامپیوتر و DVR دوربین مداربسته به تلوزیون با پورت AV به‌کار برده می‌شود.
کاربرد تبدیل VGA به RCA و S-Video
یکی از نمونه‌های کاربردی این دستگاه مبدل VGA به AV را می‌توان زمانی در نظر گرفت که کاربر نیاز دارد به‌گونه‌ی هم‌زمان تصویر خروجی از لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود را روی مانیتور و تلویزیون یا ویدیو پروژکتور خود که دارای ورودی AV است ببنید. برای نمونه نمایش ویدیو و تصاویر کامپیوتر و لپ‌تاپ روی تلویزیون با ورودی RCA یا AV یا ویدیوپروژکتور.
مبدل VGA دوربین مداربسته DVR به AV
یا در نمونه دیگر ممکن است که برخی از کاربران نیاز داشته باشند تصاویر بازی‌های رایانه‌ای را روی تلویزیون با اندازه‌ی بزرگ‌تر اجرا کنند. در نتیجه خرید تبدیل VGA به AV برای این کاربران سودمند خواهد بود.
در نمونه دیگر اگر دستگاه DVR دوربین مداربسته‌ی کاربر دارای خروجی وی جی ای VGA باشد، کاربر برای دیدن تصاویر دوربین مداربسته روی تلویزیون خود نیاز دارد که پورت VGA خروجی از دوربین مداربسته را به درگاه AV ویدیویی  تلویزیون تبدیل کند.
اقلام درون بسته بندی تبدیل VGA به ای وی
در درون بسته‌بندی و پک این دستگاه افزون بر دستگاه مبدل تعدادی از کابل‌های صوتی و تصویری مورد نیاز برای اتصال پورت‌های خروجی در نظر گرفته شده است، به صورت همزمان می‌توان با بهره‌گیری از این کابل‌ها 3 عدد خروجی تصویری ( S-Video و VGA و AV ) با بهترین کیفیت تصویر دریافت کرد.
راهنمای استفاده از دستگاه :
با بهره‌گیری از کابل برق که در یک سر نری USB و یک سر فیش آداپتور است برق 5 ولت را به دستگاه متصل کنید ( از شارژر USB معمولی موبایل و تبلت استفاده کنید یا از آداپتور 5 ولت 1 آمپر بهره ببرید )
یک سر کابل VGA مانیتور را به خروجی لپ‌تاپ یا رایانه و یا دستگاه DVR دوربین مداربسته متصل کنید و سپس سر دیگر آن را به ورودی دستگاه مبدل VGA به AV متصل نمایید،
اکنون می‌توانید از خروجی AV Video که دارای فیش زرد رنگ است با بهره‌گیری از کابل 1 به 1 پورت AV که همراه مبدل برای شما ارسال شده به ورودی تلویزیون خود تصویر را منتقل کنید. یا یک سر کابل AV سه فیش را به خروجی تصویر دستگاه مبدل و سر دیگر آن را به ورودی تلویزیون یا ویدیوپروژکتور متصل کنید.
در صورت نیاز از خروجی S-Video و یا VGA دستگاه نیز می‌توانید همزمان برای مانیتور یا دستگاه‌های نمایشگر دیگر تصویر بگیرید.

امتیاز کاربران به:

تبدیل Video To Vga (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش