بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: XP T-947 USB ADAPTATEUR USB 2.0
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 4 مهر 1402

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تبدیل LAN به XP T-947 USB
تبدیل LAN به USB تبدیلی کاربردی جهت تبدیل پورت USB به LAN یا پورت شبکه این تبدیل به راحتی در مواردی که نیاز به پورت شبکه داریم و پورت هاش شبکه دیگر دستگاه مشغول یا خراب هستند قادر است پورت یو اس بی کامپیوتر را به پورت شبکه با سرعت 10/100 Mbps تبدیل کند.
در بعضی از قطعات جانبی ریت های سرعت بالاتری قید میکنند که اصلا با سرعت قید شده شباهتی ندارد حتی در تست های فنی از سرعت های حالت معمولی نیز پایین تر است ملاک تنها تست های فنی است نه چیزی که تنها با چاپ آن بر روی پک مورد نظر درج میگردد.
مهمترین عاملی که در مورد انتخاب یک تبدیل مد نظر است کیفیت و کارکرد صحیح تبدیل است ، قطعی وصلی ها مکرر یا عدم کارایی مناسب زیرا تبدیل به خودی خود به جهت تغییر وضعیت اگر تست شده نباشد نخواهد توانست در وضعیت های مختلف کارایی خود را حفظ کنید بخش فنی بیا تو کامپیوتر تضمین کننده تبدیل های مجموعه خود است و همیشه محصولات خود را در وضعیت های مختلف تست کرده تا بتواند رضایت مشتری را بهمراه داشته باشد.
تبدیل LAN به USB دارای یک سر یو اس بی است که کافی است به کامپیوتر وصل نمایید در صورت نیاز درایور همراه با تبدیل قرار داده شده که اگر در ویندوز خاصی شناخته نشد توسط درایور به راحتی شناسایی شود.
  • کارت صدایی خوب برای بازی،DVD،موزیک و
  • سرعت 10/100mbps
  • عملکرد دوطرفه با حداکثر سرعت
  • سبک و جمع وجور
  • دارای CD راه انداز
  • قابليت پشتيباني از سيستم عامل‌هايWindows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP SP3, Mac OS X 10.4

امتیاز کاربران به:

تبدیل LAN به XP T-947 USB (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش