بازخورد درباره این کالا

تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 1001535
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 31 شهریور 1401

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1
تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1 در 24 ساعت شبانه روز برای قطع و وصل ادوات برقی شمارا در زمان مورد نیاز قطع و وصل نماید .خروجی که معمولاً می توانید از پریزهای تایمردار موجود در بازار بگیرید ۱۶ آمپر و تا ۳۶۰۰ وات توان است .
Timer Analog 24 Hours%20(9)
ویژگی های تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1 :
  • عملکرد مکانیکی
  • قابل برنامه ریزی 24 ساعته
  • حداقل زمان قابل تنظیم : 15 دقیقه
  • قابلیت تنظیم 96 زمان قطع و وصل برق برای یک روز
  • مورد استفاده: منازل رستوران هتل مغازه مرغداری گاوداری و هزاران جای دیگر….
  • بدون نیاز به منبع انرژی یا باطری برای ذخیره و نگهداری تنظیمات و حفظ تنظیمات حتی در زمانهای قطعی طولانی مدت برق یا استفاده نکردن از دستگاه
  • دارای دکمه 2 حالته برای فعال یا غیر فعال کردن تایمر (یعنی از روی برنامه ها برق پریز را قطع و وصل کند یا بصورت دستی هر زمان که خواستید برق پریز را وصل کنید)
Timer Analog 24 Hours%20(11)

روش تنظیم تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1 :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعضی از وسایل برقی منزل یا محل کارتان را در یک زمان مشخص روشن یا خاموش کنید. مثلاً عادت داشته باشید که شب ها با کولر روشن بخوابید و بخواهید که کولر خودش بعد از یک ساعت خاموش شود. یا این که یک مرکز پرورش قارچ دارید که می خواهید یک دستگاه تهویه را در ساعت های مشخصی خاموش و روشن کنید تا هم در مصرف برق صرفه جویی کرده باشید و هم هوای مناسبی برای رشد قارچ ها ایجاد کرده باشید و . . .
یک پریز تایمردار می تواند مشکل شما را حل کند. انواع مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است که تصویر یکی از آنها را در پایین مشاهده می کنید.این دستگاه در واقع به عنوان یک واسط بین پریز برق و دستگاه موردنظر عمل می کند. یعنی از یک طرف دارای یک دو شاخه جهت اتصال به پریز برق و از طرف دیگر دارای یک پریز برای خروج برق است.ابتدا از طریق کلید شاسی در کنار تایمر آن را روی حالت تایمر قرار دهید .   تنظیم این دستگاه به این صورت است. بر روی دستگاه تعدادی شماره مشاهده می کنید که یا به صورت ۱۲ ساعته و یا به صورت ۲۴ ساعته بر روی یک قسمت دایره ای متغییر درج شده است. فرض می کنیم هم اکنون ساعت ۱۱ شب است، پس نشانگر را روی عدد ۱۱ قرار می دهیم (گردونه تایمر رابچرخانید تا نشانگر روی آن زمان محلی شمارا نشان دهد ).
بر روی دستگاه ۹۶ دیپ سوئیچ قرار گرفته که هر کدام معرف ۱۵ دقیقه است. ( پس حداقل زمان قابل تنظیم ۱۵ دقیقه است ).حال فرضاً می خواهید به تایمر دستور دهید که دستگاه شما را در ساعت ۵ روشن کند و در ساعت ۶ خاموش. پس دیپ سوئیچ های بین عدد ۵ تا ۶ را تغییر حالت دهید ( یعنی به سمت پایین بکشید ).این عمل را می توانید برای هر ساعت مورد نظری که می خواهید انجام دهید. این برنامه ریزی شما در روزهای بعدی هم به همین صورت تکرار خواهد شد.از این سیستم می توانید برای مواقعی هم که در سفر هستید استفاده کنید تا تعدادی لامپ را روشن کند و این گونه دزدها فکر کنند که کسی در منزل است.
انواع مختلفی از این پریزهای تایمردار در بازار موجود است که دستگاهی که در بالا مشاهده کردید از نوع آنالوگ بود که فقط قابلیت برنامه ریزی برای ۲۴ ساعت را دارد و در طول هفته همان برنامه روز قبل را تکرار می کند. اگر برنامه ریزی شما در هر کدام از روزهای هفته با بقیه روزها فرق دارد، پس شما نیاز دارید که یک تایمر دیجیتال هفتگی خریداری کنید.
Timer Analog 24 Hours%20(10)

موارد  استفاده از تایمر برق آنالوگ

تایمر برق خانگی : استفاده به‌عنوان تایمر برق خانگی جهت روشن و خاموش کردن لامپ روشنایی، رادیو، تلویزیون، و همگی وسایل خانگی برقی با مصرف حداکثر 16 آمپر برق 220 ولت – روشن کردن ماشین لباس‌شویی یا ظرفشویی در ساعات کم باری مصرف برق و …
تایمر برق تجهیزات آزمایشگاهی : ابزارها و وسایل برقی آزمایشگاهی مانند آزمایش‌گاه‌های پزشکی ، دامپزشکی ، آزمایشگاه گیاهپزشکی و تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها و درمان‌گاه‌ها نیاز به روشن و خاموش شدن در ساعات مشخص و دقیق دارند. از تایمر برق آنالوگ 24 ساعته برای این مورد می‌توان بهره برد تا تجهیزات آزمایشگاهی در ساعات مشخص تنظیم شده روشن یا خاموش شوند.
تایمر برق آکواریوم پرورش ماهی : ممکن است اشخاص دارای آکواریوم پرورش ماهی یا استخر صنعتی و تجاری پرورش ماهی باشند. خرید تایمر برق برای این دسته از کاربرهای سودمند است چرا که پمپ آب آکواریوم یا پمپ هوا، بخاری، یا پمپ استخرهای پرورش ماهی باید در زمان‌های مشخص شده و معین روشن و خاموش شود.
تایمر برای گلخانه : در گلخانه‌های صیفی جات یا پرورش گل و گیاه یا پرروش قارچ و .. نیاز است که نور در ساعات مشخص و دقیق به گیاهان تایبده شود. یا دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی و بخار در ساعات مشخص روشن و خاموش شود. در این موارد تایمر می‌توان جریان برق این دستگاه‌ها را بدون نیاز به حضور انسان و با دقت بالا قطع یا وصل کند.
پریز تایمر دار آنالوگ ویترین و نورپردازی : نورپردازی و ویترین فروشگاه‌ها و امکان تجاری و مجتمع‌ها بزرگ تجاری باید در طول سال در زمان‌های مشخص روشن و خاموش شود. این برنامه‌ریزی می‌تواند توسط تایمر برق انجام شده و بدون نیاز به حضور انسان اجرایی شود.
Timer Analog 24 Hours%20(8)

امتیاز کاربران به:

تایمر 24 ساعت پریزی آنالوگ برق مدل TS-ME1 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش