بازخورد درباره این کالا

کیت میکروفون استودیویی جِم آدیو مدل GA-800 به همراه کارت صدا V8Plus

ارسال رایگان
Gem Audio GA-800 studio microphone kit with V8Plus sound card
0
از 0 رای

0دیدگاه

1پرسش

شناسه محصول: 46198
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

1 عدد در انبار

  • ارسال توسط
4,515,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 20 اسفند 1402

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کیت میکروفون استودیویی جِم آدیو مدل GA-800 به همراه کارت صدا V8Plus
کیت میکروفون استودیویی جِم آدیو مدل GA-800 به همراه کارت صدا V8Plus یک پکیج اقتصادی و با کیفیت از محصولات برند ایرانی GEM Audio می باشد که برای مصارفی مانند تولید محتوا ، ضبط پادکست ، گویندگی و خوانندگی در حد آماتور و نیمه حرفه ای کاربرد دارد . این پکیج شامل میکروفون GA-800 ، کارت صدا V8Plus ، پایه بازویی ، پاپ فیلتر و کابل های مربوطه می باشد . میکروفون GA-800 از تولیدات برند ایرانی GEM Audio بوده و دارای کپسول 25 میلی متری می باشد . الگوی قطبی آن کاردیوئید بوده و به دلیل بزرگ بودن قطر دیافراگم یا کپسول …

پکیج استودیوی خانگی مدل GA-800

مشخصات کیت میکروفن استودیویی جِم آدیو مدل GA-800 به همراه کارت صدا V8Plus :
  • ابعاد : ۴۳۰x۲۷۰x۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن : ۲۰۰۰ گرم
  • کاربرد : وکال
  • ساز آکوستیک : سخنرانی
  • آستانه دیستروشن : ۱۲۵ دسی بل
  • الگوی قطبی : کاردیوئید

 

 

 

موارد مصرف پکیج استودیویی GA-800 اقتصادی :

 

موارد استفاده های زیادی را از این پکیج یا بسته می توان نام برد که ما در اینجا فقط به چند مورد مهم می پردازیم :

 

  • تولید و ضبط کتاب صوتی ، ضبط اشعار و دکلمه ( یا اصطلاحا پادکست )
  • ضبط محتوا و مباحث آموزشی به صورت صوتی و تصویری
  • گویندگی ،  نریشن و صداگذاری روی فیلم و کلیپ
  • همخوانی با خواننده یا کارائوکه
  • اتصال به سیستم های استریم ، گیمینگ و بازی های آنلاین
  • برگزاری جلسات ، سمینار ها و همایش های تصویری آنلاین
  • ضبط صدای خواننده و ساز به صورت همزمان
  • برگزاری استریم به منظور ایجاد رادیو آنلاین اینترنتی
  • امکان ایجاد مسابقات زنده ی آنلاین
  • امکان ضبط گزارش های صوتی به صورت آفلاین و آنلاین
  • امکان اتصال به میکروفن بیسیم و پخش لایو در حین حرکت با سوژه

 

 

پکیج استودیوی خانگی ( پکیج استودیویی ) GA-800 برنزی یکی از پکیج های کامل استودیوی خانگی می باشد که بیشتر جهت مصارف حوزه پادکست ، تولید محتوا ، ضبط صدا ، گویندگی و خوانندگی در حد آماتور کاربرد دارد . این بسته استودیویی شامل یک میکروفون استودیویی مدل GA-800 ، پایه بازویی ، پاپ فیلتر ، کارت صدای V8 Plus و همچنین هدفون مانیتورینگ GA-EWM3 می باشد .

 

 

 

میکروفون استودیویی مدل GA-800

میکروفون موجود در این پکیج استودیویی یکی از محصولات برند GEM Audio بوده که دارای دیافراگم ۲۵ میلی متری و با الگوی قطبی Cardioid  می باشد . به دلیل بزرگ بودن  قطر دیافراگم و حساسیت بالای این microphone نسبت به ضبط صدا ، توصیه می گردد از آن در محیط استودیویی و آکوستیک استفاده گردد تا نویز محیطی کمتری را به خود جذب نماید .

به طور کلی در مورد دیافراگم میکروفون باید به این نکته توجه داشت که به قطر یک اینچ ( ۲۵٫۴ میلی متر ) به بالا دیافراگم بزرگ و به قطر نیم اینچ ( ۱۲٫۷ میلی متر ) به پایین دیافراگم کوچک گفته می شود و در مورد میکروفن های کاندنسر ، سایزهای مابین این دو سایز را دیافراگم متوسط می گوییم .

 

کارت صدای V8 Plus

در پکیج استودیویی GA-800 برنزی کارت صدای V8 Plus موجود می باشد که قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد . این  کارت صوتی با ظاهر زیبا و امکانات متعدد توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان در زمینه های تولید محتوا ، ضبط پادکست ، استریمینگ و حتی خوانندگی و گویندگی و … را به خود جلب کند .

کارت صدای V8 Plus دارای باتری داخلی قابل شارژ و همچنین بلوتوث داخلی بوده که این امر باعث می شود شما به راحتی از این کارت صوتی در هر مکانی استفاده نمایید . همچنین دارای پورت های مخصوص میکروفون کاندنسر ، هدفون و هدست ، phone 1 ، phone 2 ، Aux و پورت مخصوص کامپیوتر و شارژ می باشد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد .

 

 

پاپ فیلتر در پکیج استودیویی GA-800 برنزی

پاپ فیلتر  ( Pop filter ) میکروفون یکی از ابزار و لوازم جانبی بسیار ضروری در تجهیزات استودیویی به هنگام ضبط صدا می باشد . پاپ شیلد میکروفن برای جلوگیری از انتقال حجم هوای خارج شده از دهان در هنگام تلفظ برخی از حروف الفبا به دیافراگم میکروفون کاربرد دارد .

میکروفون ها نسبت به صداهای ” ب ” و ” پ ” که به آن ها صداهای Explosive یا انفجاری گفته می شود واکنش ناخوشایندی نشان می دهند به همین جهت در پکیج استودیویی GA-800 برنزی برای مقابله با این پدیده ،  از ” Pop Filter ” یا  ” Pop Shield ” استفاده می شود .

 

پایه بازویی یا آرم استند پکیج ( بسته ) استودیوی خانگی GA-800 برنزی

این پایه میکروفون یکی از انواع پایه میکروفون های رومیزی می باشد که می توان آن را بر روی میزهای کار نصب کرد . این پایه های میکروفن برای استفاده در استودیوهای پادکست ، برودکست و رادیویی بسیار مناسب می باشد . همانطور که از اسم این پایه ها مشخص است از دو بازوی مستقل تشکیل شده و پایه های آن دارای فنرهای مستقلی برای قسمت های بالایی و پایینی می باشد . با نصب این پایه میکروفون بازویی بر روی میز می توانید زاویه قرارگیری را با محل microphone تغییر دهید و در زمانی که از آن استفاده ندارید ، میکروفون را جمع کردن پایه ، در گوشه ای قرار دهید .

 

هدفون مانیتورینگ GA-EWM3

این هدفون به صورت سیمی بوده و یک محصول فوق العاده با کیفیت با طراحی ارگونومیک و در عین حال با قیمت مناسب است . GA-EWM3 برای اتصال به موبایل ، کامپیوتر و یا کارت صداهای لایو ، از جک ۳٫۵ میلی متری بهره می برد و به راحتی به این نوع دستگاه ها متصل می شود .  دارای کابلی به طول ۳ متر می باشد . جنس کابل این محصول از نوع TPE بوده و مقاوم در برابر رطوبت می باشد . رنگ این محصول قرمز بوده و از نوع تو گوشی می باشد و داخل گوش قرار میگیرد .

 

 

کارت صدا میکسری کارت صوت حرفه ای میکروفون استودیویی جِم آدیو میکروفون استودیویی

امتیاز کاربران به:

کیت میکروفون استودیویی جِم آدیو مدل GA-800 به همراه کارت صدا V8Plus (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

  • سلام من این محصول رو خریداری کردم احساس میکنم حجم صدا کمه
    توی چندتا ویدیو دیدم که این محصول فانتوم پاور داره
    لازمه که واسه این محصول فانتوم پاور تهیه کنم یا تفاوتی نمیکنه ؟
    اصلا میشه به فانتوم پاور وصل کرد یا نه

    1. پاسخ سلام ارادت پکیجی که شما خرید کردید کلیه اطلاعاتش و محتوای پیکج در صفحه محصول به صورت کامل درج شده و فانتوم پاور در این پکیج وجود ندارد
      پارسیان کالا1402-07-04
    ثبت پاسخ جدید
    به این پرسش پاسخ دهید*
    انصراف ثبت پاسخ

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش