بازخورد درباره این کالا

کابل تایپ سی zmi شیائومی ۱ متری

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل تایپ سی zmi شیائومی ۱ متری
کابل کنفی Type-C ZMI شیائومی کابل تبدیل USB Type-C به USB با طول یک متر است. این کابل برای شارژ و انتقال داده مناسب است. می توانید اطلاعات و دیتاهای خود را با کابل از گوشی به کامپیوتر خود انتقال دهید.
خاصیت مغناطیسی موجود در سر کابل امکان اتصال آن را فراهم کرده است، برای نظم اشیاء خود و جلوگیری از آشفتگی می توانید به عنوان مثال آن را به لبه میز متصل کنید.
سیم مسی کابل کنفی Type-C ZMI شیائومی و روکش آن از چندین لایه تشکیل شده است؛ مس با روکش قلع، الیاف کولار، PTE، ورقه محافظ آلومینیومی. روکش بیرونی تابیده کابل، در عین حال نرمی و انعطاف پذیری، استحکام و دوام آن را دوچندان کرده است.
یکی از مشکلات کابلها حمل آن هاست، که به سادگی به دور خود پیچیده و گره می خورند. کابل کنفی Type-C ZMI شیائومی را با خاطر آسوده به راحتی تا کرده و بند را دورش ببندید؛ دیگر از آشفتگی خبری نیست!
استفاده از تکنولوژی Type-C 2.0 سرعت انتقال داده را افزایش می دهد. با این کابل ارسال فیلم با حجم ۱GB کمتر از ۵۰ ثانیه طول می کشد. طراحی ویژه چند لایه و روکش بادوام کابل کیفیت آن را تضمین می کند، می توانید با خاطری آسوده بارها و بارها بدون دغدغه از کابل استفاده کنید، ضمن اینکه طول عمر کابل تضمین شده است، به دیوایس های شما آسیبی نخواهد رسید.
کابل کنفی Type-C ZMI شیائومی برای انتقال داده و شارژ مناسب بوده و با تمام دستگاه های دارای رابط USB Type-C مانند شیائومی، سامسونگ، هوآوی، HTC، مک بوک و … سازگار است. طول ۱ متری کابل استفاده از آن را آسان کرده است. این کابل در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه شده است.

 

– طول 100 سانتی متر
– ابعاد مناسب و پورتیبل
– جهت انتقال دیتا و شارژ
– کیفیت ساخت بالا
–  اورجینال
– ساپورت Quick Charge
– مناسب برای کلیه دیوایس های دارای پورت microUSB و Type-c

 

امتیاز کاربران به:

کابل تایپ سی zmi شیائومی ۱ متری (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش