بازخورد درباره این کالا

کابل RS-232 یونیتک Y-108

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل RS-232 یونیتک Y-108
کابل RS-232 یونیتک Y-108 یکی از تولیدات خوب و باکیفیت شرکت یونیتک می باشد. شرکت یونیتک یک گروه تولیدی لوازم جانبی است که در سال 2006 در هنگ‌ کنگ پایه‌ گذاری شده است. امروزه ، این شرکت با تولیدات با کیفیت و ارزان توانسته به یک برند لوازم جانبی در چین تبدیل‌ بشود.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی قدیمی نیز قابل استفاده هستند فقط نیاز به تبدیل کننده برای اتصال دارند. یکی از مشکلات دستگاه هایی با پورت سریال(9 پین، Com یا RS232) می تواند عدم پشتبانی آنها توسط محصولات جدید الکترونیکی باشد.این محصول یکی از انواع تبدیل های دیتا بوده و می تواند درگاه USB را به درگاه های دستگاه های صنعتی ، بعضی از پرینتر ها و … متصل کند.بنا بر این شما به راحتی می توانید از دستگاه های قدیمی روی کامپیوتر های نسل جدید خود استفاده کنید.
از ویژگی های تبدیل 2.0 USB به Serial مدل Y-108 امکان پشتیبانی از تبدیل نسخه1.1 و 2.0 USB به RS232 می باشد و از سرعت بالای تا 1 مگابیت بر ثانیه برخوردار است. Y-108 به هیچ منبع تغذیه یا آداپتور خارجی نیاز ندارد و به‌تنهایی می‌تواند به‌عنوان یک مبدل مطمئن برای افرادی مناسب باشد که هنوز به شکلی از درگاه Serial استفاده می‌کنند.

 

unitek converter usb 2 0 to serial db9m y 108%20(1) ParsianKala.ir

 

درباره تبدیل RS-232 بیشتر بدانید  :

USB مخفف عبارت Universal Serial Bus بوده و یک استاندارد صنعتی است که به منظور اتصال، ارتباط و همچنین به عنوان منبع تغذیه بین کامپیوتر و دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع USB یک درگاه ارتباطی است که به منظور اتصال لوازم جانبی گوناگون و یا اصال دستگاه های ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه اغلب دستگاه های الکترونیکی همچون کامپیوترها از این استاندارد پشتیبانی می کنند. RS232 مخفف عبارت Recommended Serial بوده و معمولا با عنوان اتصال سریال شناخته می شود. این استاندرد را می توانید در کامپیوترها یا وسایل الکترونیکی قدیمی مشاهده کنید. همچنین این استاندارد با عنوان درگاه 9 پین (DB-9) نیز شناخته می شود. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی استانداردهای RS232 جای خود را به درگاه های USB و اترنت ها دادند. USB ها نسبت به استاندارد RS232 از مزیت های بیشتری همچون سرعت بالاتر و نیز حجم کمتری برخوردار است. به این ترتیب امروزه USB در شمار شناخته شده ترین استاندارد های ارتباطی قرار دارد. هرچند امروزه کمتر دستگاهی از RS232 پشتیبانی می کند اما با این حال هنوز نیز معدود دستگاه های الکترونیکی بسیاری در اطراف ما وجود دارد که از RS232 پشتیبانی می کنند. در این صورت چگونه می توان این ابزار را در کامپیوترهایی که تنها از استاندارد USB پشتیبانی می کنند مورد استفاده قرار داد؟ اینجاست که مبدل RS232 به USB به داد شما خواهد رسید. همچنین جالب است بدانید از آنجا اتصال بسیاری از پورت های مختلف به USB امکان پذیر است، امروزه USB ها به عنوان یک درگاه مادر شناخته می شوند.

 

کاربرد های مبدل RS232 :

وظیفه این درگاه نیز مانند سایر درگاه‌ها ارتباط دستگاه‌ها با کامپیوتر (یا دستگاه دیگر) است. این درگاه معمولاً برای ارتباط پرینترها و روترها (Routers) و مودم‌ها (Modems)  مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از رایج ترین کاربردهای این درگاه، راه اندازی شبکه‌ها برای انتقال داده با حجم زیاد است. همچنین در کامپیوترهای قدیمی تر از این رابط برای اتصال ماوس و کیبوردها زمانی که پورت‌های USB و PS/2 در دسترس نبودند، استفاده می‌شد. درگاه سریال جای خود را به درگاه USB تغییر داده است. اگرچه می‌شود با استفاده از تبدیل‌های مناسب درگاه سریال را به USB تغییر داد.

 

مشخصات کابل RS-232 یونیتک Y-108 : 

  • طول کابل 1.5 متر
  • پشتیبانی از تبدیل USB2.0 به RS232
  • سازگار با نسخه 1.1 و USB2.0
  • دارای سرعت انتقال 1 مگابیت بر ثانیه
  • بدون نیاز به آداپتور خارجی
  • همراه با CD راه‌ انداز
  • کابل تبدیل USB2.0 به سریال 232
  • سازگار با تمامی دستگاه ها
  • متصل کردن کامپیوتر به دستگاه های دارای ورودی Serial
نام های دیگر این محصول :
  • کابل RS232
  • کابل RS232 به usb
  • کابل سریال
  • کابل ارتقاء
  • کابل  9 پين به usb
  • کابل سریال 9 پین

امتیاز کاربران به:

کابل RS-232 یونیتک Y-108 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش