بازخورد درباره این کالا

چراغ عقب چشمک زن و چراغ جلو دوچرخه

0
از 0 رای

0دیدگاه

99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 28 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چراغ عقب چشمک زن و چراغ جلو دوچرخه

چراغ عقب چشمک زن و چراغ جلو دوچرخه

 

  • دارای ۵ چراغ LED به رنگ قرمز
  • دارای سه حالت
  • ثابت
  • فلش
  • chasing
  • برای نصب چراغ ابتدا در پوش قسمت باطری را باز کنید
  • باطری را قرار داده و بست را بر روی فرمان سوار کنید و چراغ را بر روی بست سوار کنید

 

طراحی و ساختار ضدآب

 

و بست برای نصب بر بروی لوله فرمان دوچرخه از سایز کوچک تا بزرگترین فرمان

 

باطری را قرار داده و بست را بر روی لوله فرمان سوار کنید و چراغ را بر روی بست سوار کنید

 

چراغ خطر و روشنایی

 

چراغ خطر و روشنایی در برخی از برنامه ها و بعضی از شرایط که مجبوریم در شب دوچرخه سواری کنیم اجتناب ناپذیر است؛ برای دوچرخه سواری در شب نیاز به چراغ خطر پشت و روشنایی جلو داریم. هم اکنون انواع گوناگونی از این نوع از چراغ ها در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. چراغ روشنایی مخصوص دوچرخه بر روی فرمان نصب می شود و حالت کشویی داشته و به عنوان چراغ قوه نیز در کمپ های شبانه قابل استفاده است. از چراغ خطر نیز که اغلب LED های قرمز رنگ داشته و چشمک زن می باشد در پشت دوچرخه استفاده می گردد. البته چراغ پیشانی های مخصوص کوهنوردی نیز این کارایی را برای شما دارند.

 

دوچرخه وسیله‌ای است که خیلی از افراد از آن استفاده می‌کنند. عده‌ای به‌عنوان تفریح به این وسیله نگاه می‌کنند و عده‌ای هم از دوچرخه برای ورزش کردن چه به‌ صورت حرفه‌ای و چه آماتور استفاده می‌کنند. دوچرخه سواری هم مانند بسیاری از ورزش‌های دیگر نیاز به استفاده از یکسری تجهیزات برای حفظ امنیت و ایمنی در حین ورزش دارد مثل کلاه یا لباس مخصوص . استفاده از دوچرخه زمان و مکان خاصی ندارد و از این وسیله می‌توان در خیابان و کوچه برای تمرین ورزشی و یا حتی رفتن به محل کار استفاده نمود. عده‌ای هم شب‌ها را برای دوچرخه‌سواری انتخاب می‌کنند. زمانی که هوا تاریک است و استفاده از دوچرخه در فضاهای باز و خیابان به علت عدم روشنایی و علائم هشدار کمی خطرناک به نظر می‌رسد. به همین علت استفاده از چراغ و یا علائم روشنایی برای دوچرخه سواری در شب ضروری به نظر می‌رسد.

 

چراغ وسیله‌ای مناسب برای حفظ امنیت و دید دوچرخه در شب است. این چراغ مخصوص نصب روی دوچرخه طراحی شده است. شامل تعدادی چراغ است که یک چراغ رنگ سفید دارد و مخصوص نصب در جلوی دوچرخه و روی فرمان است و چراغ دیگر رنگ قرمز دارد و برای نصب در قسمت عقب دوچرخه برای بهتر دیده شدن استفاده می‌شود. هر چراغ تشکیل شده از  لامپ LED که برای استفاده نیاز باتری یا در نوع شارژی هستند در چند حالت روشنایی چشمک زن سریع، چشمک زن کند و نوردهی یکنواخت دارد . قابلیت تعویض باطری‌ها بعد از پایان کارکرد آن‌ها را دارد. این وسیله به تمامی دوچرخه سواران برای حفظ امنیت در هنگام دوچرخه سواری در شب توصیه می‌شود.

امتیاز کاربران به:

چراغ عقب چشمک زن و چراغ جلو دوچرخه (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش