بازخورد درباره این کالا

هاب USB 2.0 چهار پورت اوریکو مدل W5-U2-BK

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Orico W5-U2 4-Port USB 2.0 Hub
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 7 اردیبهشت 1402

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هاب USB 2.0 چهار پورت اوریکو مدل W5-U2-BK
کمپانی اوریکو (Orico) در سال 2009 در شهر بندری شنزن واقع در کشور چین شروع به فعالیت نمود. این شرکت با تولید حافظه جانبی پا به عرصه تولید نهاد. Orico با شعار Easy your PC وارد بازار جهانی شد تا با عرضه محصولات با کیفیت، متنوع و نوآور جایگاه در خور توجهی را به خود اختصاص دهد.
همانطور که از شعار کمپانی اوریکو مشخص است، هدف این کمپانی ساده کردن تکنولوژی های موجود در زندگی روزمره است؛ هاب های چند پورت، اسپیکرهای مسافرتی و قابل حمل، کابل های شارژ، محافظ برق مخصوص یخچال و لوازم خانگی تنها بخشی از محصولات این برند آسیایی است که استفاده از تکنولوژی را برای شما راحت تر می کند.
Orico%20W5 U2%204 Port%20USB%202.0%20Hub%20(3)
با پیشرفت تکنولوژی و ورود محصولات جدید ومتنوع که اکثرا با استفاده از پورت USB کار می‌کنند نیاز مردم نیز بیشتر شده است. در بسیاری مواقع پورت های USB روی کامپیوتر جوابگوی تعداد دستگاه های مورد استفاده نخواهند بود به همین منظور تولید کنندگان برای رفع این مشکل هاب USB 2.0 چهار پورت اوریکو مدل W5-U2-BK را تولید و روانه بازار کرده اند.

همانطور که در تصاویر موجود ملاحظه میکنید این محصول دارای  4 پورت USB2.0 می باشد که شما میتوانید به صورت همزمان از آن ها استفاده کنید. دیگر نگران انتقال اطلاعات از فلش مموری، تلفن همراه یا تبلت به کامپیوتر نباشید با داشتن این هاب دیگر مشکلی ندارید. برای اتصال هاب به کامپیوتر، یک کابل USB متصل به بدنه وجود دارد که با طول 50 سانتی‌متر کار انتقال اطلاعات را انجام می‌دهد. از ویژگی های خوب این محصول داشتن پدهای ضدلغزش است. لازم است بدانید سرعت انتقال داده‌ها در این هاب 480 مگابیت بر ثانیه است.

ویژگی های هاب USB 2.0 چهار پورت اوریکو مدل W5-U2-BK :
  • رابط‌ USB 2.0
  • دارای LED
  • وزن  حدودی 70 g
  • تعداد پورت‌ها چهار عدد
  • سازگار با پورت‌های USB 2.0
  • ابعاد حدودی : 24 × 32 × 106 mm
  • سرعت انتقال داده‌ها 480 مگابیت بر ثانیه
  • دارای یک کابل متصل به بدنه به طول 0.5 متر
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های : Windows 7/ Vista/ XP/ 2003/ 2000/ ME/ 98SE  ,  Mac OS 9.x and above , Linux 2.4.x and above

امتیاز کاربران به:

هاب USB 2.0 چهار پورت اوریکو مدل W5-U2-BK (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش