بازخورد درباره این کالا

کابل مادگی Usb به Type C یونیتک Y-C476BK

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Unitek Y-C476BK USB To USB-C Adapter 1m
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 17 اردیبهشت 1402

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل مادگی Usb به Type C یونیتک Y-C476BK

کابل مادگی usb به type C  یونیتک Y-C476BK  یکی از تولیدات با کیفیت شرکت یونیتک میباشد. شرکت یونیتک یک گروه تولیدی لوازم جانبی است که در سال 2006 در هنگ‌ کنگ پایه‌ گذاری شده است. امروزه ، این شرکت با تولیدات با کیفیت و ارزان توانسته به یک برند لوازم جانبی در چین تبدیل‌ بشود. کابل یونیتک Y-C476BK ابزاری کاربردی برای اتصال انواع دستگاه‌های مجهز به درگاه Type-cمیباشد. با این مبدل می‌توانید دستگاه‌هایی مانند حافظه‌های فلش، صفحه‌کلید و موس و دستگاه‌هایی را که به پورت USB وصل می‌شوند، به تبلت و تلفن‌ هوشمند و لپ‌تاپتان وصل کنید. این مبدل برای کاربران گوشی‌های موبایل و لپ‌تاپ‌هایی که مجهز به درگاه USB-C هستند، بسیار کاربردی خواهد بود و در نبود کابل USB، جایگزین آن می‌شود.
از طریق متصل‌کردن فلش‌مموری یا گوشی‌موبایل به این مبدل و سپس اتصال آن به دستگاه مطلوب خود، می‌توانید اطلاعات داخل آن را جابه‌جا کنید. سرعت انتقال داده در این مبدل به 5 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. اگر قصد نوشتن یک متن طولانی را دارید، استفاده از صفحه‌نمایش لمسی تبلت یا تلفن هوشمند، زمان‌بر خواهد بود؛ در چنین مواقعی، استفاده از مبدل Y-C476BK برای وصل‌کردن صفحه‌کلید و تایپ سریع بهترین روش به‌شمار می‌آید. طول این محصول 100 سانتی‌متراست و اجزای آن از سیم‌های مسی ساخته شده‌اند که باعث مقاومت و دوام بیشتر آن می‌شود؛ علاوه‌ براین دربرابر گره‌خوردن و درهم پیچیدن مقاوم است.

 

مشخصات مبدل USB به USB-C يونيتک مدل Y-C476BK :

 

  • نوع کانکتورUSB-C
  • نوع درگاه USB 2.0
  • سازگار باانواع دستگاه های مجهز به درگاه USB-C
  • سرعت انتقال اطلاعات 5 گيگابيت بر ثانيه
  • طول کابل 1 متر

امتیاز کاربران به:

کابل مادگی Usb به Type C یونیتک Y-C476BK (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش