بازخورد درباره این کالا

قلم تاچ استایلوس Stylus KHD-890

Stylus Pens for Touch Screen KHD-890
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 43786
  • رزگلد - موجودی #ecc9b0
  • مشکی - موجودی #0c0c0c
  • نقره ای - موجودی #b7b7b7
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مدل کالا:Stylus Pens for Touch Screen KHD-890
نمایش بیشتر- بستن
99% رضایت خریداران عملکرد عالی
  • ارسال توسط
بروزرسانی قیمت: 14 اسفند 1402

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

قلم تاچ استایلوس Stylus KHD-890
  • مدل کالا:Stylus Pens for Touch Screen KHD-890
نمایش بیشتر - بستن

Stylus Pens 890 (5)

wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

قلم تاچ های لمسی یا اصطلاحا استایلوس ها، به وسایلی گفته می شود که همانند قلم معمولی بر روی کاغذ عمل می کنند، با این تفاوت که این گجت ها، برای دستگاه های با نمایشگر لمسی طراحی شده اند. این قلم ها بر روی نمایشگرهای لمسی عمل کرده و عموما برای طراحی دیجیتال استفاده می گردند. انواع قلم ها با تکنولوژی های متفاوت و دقت های مختلف در بازار وجود دارند که مقاصد مختلفی دارند.

 

قلم تاچ لمسی KHD-301 با دو سر تاچ کلیر دیسک و میکروفایبر یکی از قلم‌های تاچ است که برای استفاده با دستگاه‌های الکترونیکی مانند تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و اغلب لپ‌تاپ‌های صفحه لمسی طراحی شده است. با داشتن دو سر تاچ کلیر دیسک و میکروفایبر، این قلم به کاربران امکان می‌دهد تا برای نوشتن و ترسیم و طراحی از دقت بالایی برخوردار باشند. کلیر دیسک برای زاویه دقیق و کنترل شده‌ی نوشتن و ترسیم استفاده می‌شود، در حالی که میکروفایبر برای نوشتن و ترسیم با حساسیت بالا و حرکات صاف و نرم استفاده می‌شود. قلم تاچ لمسی KHD-301 دارای بدنه‌ای سبک و ارگونومیکی است که به کاربر امکان استفاده راحت و طولانی مدت از آن را می‌دهد.

 

از ویژگی های قلم تاچ لمسی KHD-890 این است که با اکثر دستگاه ها مانند گوشی موبایل، تبلت سازگار است. هر کسی با استفاده از این قلم مانند مداد و یا خودکار های معمولی که همیشه استفاده می کنیم، می تواند بنویسد و نقاشی کند. قلم تاچ موبایل و تبلت بسیار سبک و زیباست و شما به راحتی میتوانید در همه جا این قلم را حمل کنید. قلم لمسی Stylus KHD-890 دارای یک سر تاچ و از طرف دیگر گیره لباسی دارد .

 

 

قلم تاچ استایلوس یا Stylus Pen، یک لوازم جانبی برای تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی با صفحه‌نمایش لمسی است. این قلم با استفاده از یک نوک حساس به فشار و الکترونیکی، به کاربر اجازه می‌دهد تا به جای استفاده از انگشتان خود، با دقت و صحت بیشتری با صفحه‌نمایش دستگاه تعامل داشته باشد.

قلم تاچ استایلوس معمولاً دارای بدنه‌ای قلمی و نوکی نرم است که با فشار به صفحه‌نمایش رسانده می‌شود تا عملکرد مورد نظر را انجام دهد. برخی از قلم‌های تاچ استایلوس دارای دکمه‌های جانبی برای انجام عملیات‌های مختلف هستند و برخی دیگر از ویژگی‌هایی مانند شناسایی فشار قلم بر روی صفحه‌نمایش، حسگر شتاب‌سنج و ژیروسکوپ جهت تشخیص جهت و حرکت قلم نیز بهره می‌برند.

استفاده از قلم تاچ استایلوس، به کاربر اجازه می‌دهد تا در نوشتن، طراحی، امضا و همچنین استفاده از برنامه‌های گرافیکی و طراحی، دقت بیشتری داشته باشد و تجربه کار با دستگاه لمسی را بهبود بخشد.

 

 

ویژگی های قلم لمسی Stylus KHD-890 :

  • طراحی ارگونومیک
  • دارای درب آهنربایی
  • دقیق و مناسب برای نوت برداری
  • یک طراحی جدید و منحصر به فرد
  • هدیه ای بسیار عالی برای دوستداران تکنولوژی
  • کوچک و جمع و جور با قابلیت حمل آسان
  • بدون هیچگونه آسیب رساندن به صفحه موبایل ، تبلت و …
  • درپوش مگنتیک محافظ مانند قسمتی از بدن قلم به نظر می رسد
  • مناسب برای همه دستگاه های دارای صفحه نمایش لمسی خازنی

Stylus Pens 890 (3)

wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

 

امتیاز کاربران به:

قلم تاچ استایلوس Stylus KHD-890 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش