بازخورد درباره این کالا

ردیاب خودرو مدل GF-21

GPS tracker model GF-21
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 40707
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 اسفند 1402

تخفیف خرید تعدادی

تعداد قیمت
1 965,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ردیاب خودرو مدل GF-21

ردیاب خودرو مدل GF-21 از جمله ردیاب های بسیار کوچک است که می توان از آن برای موقعیت یابی: لوازم شخصی ، خودرو ، سالمندان ، کودکان و حیوانات استفاده نمود.این ردیاب به علت استفاده از آنتن GPS در داخل مدار داخلی خود، به صورت حدودی بر روی نقشه موقعیت را به شما گزارش می کند.

ردیاب مدل GF-21 دارای باتری 400 میلی آمپر بوده که می توانید در مواقعی که به دستگاه نیازی ندارید آن راه از راه دور و توسط نرم افزار خاموش کنید.

 

موقعیت یابی :

سیستم های موقعیت یابی یکی از مهم ترین بخش های انتخاب یک ردیاب می باشد. چرا که سیستم های استفاده شده در یک GPS، تعیین می کنند، موقعیت دریافتی شما چقدر دقیق خواهد بود.

استفاده از ۳ سیستم موقعیت یابی GPS ، LBS و WIFI در مینی ردیاب GF-21 این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با کم ترین خطای ممکن موقعیت GPS را بر روی اپلیکیشن دریافت نمایید.

این ردیاب با نرم افزار zero gps برای ردیابی هم کار میکند

 

شنود آنلاین و تماس با شما در صورت ایجاد صدا در محیط:

قابلیت شنیدن صدای اطراف ردیاب از دیگر ویژگی های این دستگاه شنود و ردیاب می باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید در هر لحظه صدای اطراف GPS را بشنوید و از سلامت و وضعیت کودک و یا سالمند خود مطلع شوید .

شما میتوانید بصورت مستقیم با GPS تماس گرفته و صدا را بشنوید یا از درون نرم افزار به گونه ای تنظیم کنید که در صورت ایجاد صدا در محیط ، دستگاه با شما تماس بگیرد.

 

نحوه استفاده:

این دستگاه سیمکارتی می باشد و بصورت کد های عددی و اپلیکیشن راه اندازی می شود. که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد

 

قابلیت ضبط صدا درون نرم افزار و بر روی کارت حافظه:

شما می توانید از طریق اپلیکیشن، صداهای ایجاد شده را ضبط کنید و یا از طریق قرار دادن کارت حافظه بر روی دستگاه شروع به ضبط صدا کنید.

 

ذخیره مسیرهای پیموده شده:

ذخیره مسیر های طی شده تا ۳ ماه ، از دیگر قابلیت های مهم و حرفه ای ردیاب GF-21 است. با استفاده از این ویژگی می توانید مسیر های طی شده تا ۳ ماه را به آسانی مشاهده کنید و در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات به آنها مراجعه نمایید.

 

قابلیت حصار جغرافیایی:

شما می توانید درون برنامه، منطقه ای را  به عنوان ناحیه امن مشخص کنیدتا در صورت خارج شدن GPS از این منطقه ، شما را آگاه سازد و برای شما هشدار بفرستد.

 

آلارم باتری:

از دیگر قابلیت های این محصول ارسال هشدار کم بودن سطح باتری ردیاب می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که با کاهش سطح شارژ باتری به ۲۰ درصد پیام هشدار برای شما ارسال می کند. با این ویژگی دیگر لازم نیست نگران خاموش شدن آن باشید.

 

دکمه SOS جی پی اس :

از دیگر امکانات این دستگاه دکمه sos است که بر روی دستگاه قرار دارد. این دکمه برای این است که در صورت ایجاد شرایط اضطراری برای کسی که GPS همراه اوست از این دکمه استفاده کند و برای شماره هایی که از قبل درون نرم افزار وارد کردید هشدار کمک بفرستد.

 

اپلیکیشن اندروید و IOS:

ردیاب ماهواره ای مدل GF-21 دارای اپلیکیشن اندروید و IOS می باشد. این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید با خیالی راحت و بسیار ساده با ردیاب ارتباط برقرار کنید و از رابط کاربری ساده و مجهز آن لذت ببرید.

 

ویژگی های ردیاب GPS مدل GF-21 :

  • وزن : 120 گرم
  • ابعاد : 105 × 75 × 40 میلیمتر
  • رنگ : مشکی
  • نوع GPS : قابل حمل
  • نوع کاربری : روزمره, نظارتی
  • مناسب برای : حیوانات خانگی, سالمندان, کودکان, لوازم شخصی, لوازم نقلیه
  • جنس بدنه : پلاستیک
  • ظرفیت باتری : 400 میلی آمپر ساعت (حدود 4 الی 5 ساعت )
  • میکروفن داخلی
  • دارای GPS داخلی
  • خروجی Micro USB
  • شیار کارت حافظه
  • شیار سیم کارت : سیم کارت نانو
  • قابلیت ضبط صدا
  • ریموت کنترل : از طریق SMS, از طریق گوشی هوشمند, دارد
  • منبع تغذیه : 5 ولت 1 آمپر
  • فرکانس : GSM850/900/1800/1900MHz

 

توجه :

راه اندازی محصول با خریدار می باشد و در صورت عدم راه اندازی توسط خریدار و راه اندازی توسط نمایندگان پارسیان کالا هزینه از خریدار گرفته می شود.

 

ردیاب ماهواره ای مدل GF-21 و دستگاه شنود ردیاب ردیاب ماهواره ای مدل GF-21 Gf21 Mini Gps Car Tracker App Anti Lost Device Voice Control Recording Locator Microphone 2 Gf21 Mini Gps Car Tracker App Anti Lost Device Voice Control Recording Locator Microphone 3 Gf21 Mini Gps Car Tracker App Anti Lost Device Voice Control Recording Locator Microphone 5 Gf21 Mini Gps Car Tracker App Anti Lost Device Voice Control Recording Locator Microphone 6 Gf21 Mini Gps Car Tracker App Anti Lost Device Voice Control Recording Locator Microphone 7 Gf21 Mini Gps Car Tracker App Anti Lost Device Voice Control Recording Locator Microphone 1

اقلام همراه
جعبه اورجینال, دفترچه راهنما, کابل شارژ

 

امتیاز کاربران به:

ردیاب خودرو مدل GF-21 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش