بازخورد درباره این کالا

دوربین نظارتی هوشمند مدل C68 V380 Pro

WIFI Webcam High Definition Smart Camera Night Vision RIR
0
از 0 رای

0دیدگاه

مدل کالا:WIFI Webcam High Definition Smart Camera Night Vision RIR

نمایش بیشتر- بستن
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

1 عدد در انبار

  • ارسال توسط
1,523,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 26 فروردین 1403

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دوربین نظارتی هوشمند مدل C68 V380 Pro

مدل کالا:WIFI Webcam High Definition Smart Camera Night Vision RIR

نمایش بیشتر - بستن

اگر شما هم به دنبال تامین امنیت در محیط زندگیتان هستید یکی از بهترین گزینه هایی که پیش روی شماست، دوربین نظارتی هوشمند مدل C68 V380 Pro است. دوربین مداربسته مینی اسپید دام V380 جزو ان دسته از دوربین های بروز و کارآمد در بازار است.

نکته چشمگیر این محصول، قیمت دوربین مداربسته مینی اسپید دام V380 در کنار مدل های مشابه خودش است. در ادامه به این میپردازیم که چرا خرید دوربین مینی اسپید دام V380 می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

دوربین مینی اسپید دام V380 برای چه اماکنی مناسب است؟

دوربین مداربسته مینی اسپید دام V380 یک دوربین نظارتی با عملکردی مطلوب و ویژگی های منحصر به فرد است که باعث می شود با خرید دوربین مدار بسته مینی اسپید دام V380 خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

این دوربین این قابلیت را دارد که در هرکجا استفاده شود، فرقی نمی کند که محیط بسته یا باز باشد، اگرچه که بیشتر در رده دوربین بیرونی بی سیم قرار می گیرد. این دوربین خودش را با هر شرایطی سازگار نشان می دهد. شما می توانید از ان در داخل خانه و یا اپارتمان، درون باغ ها و یا محیط اداری و کاری و… استفاده کنید.

ویژگی های دوربین مداربسته مینی اسپید دام V380

یکی از بهترین و خاص ترین ویژگی هایی که مینی اسپید دام V380 نسبت به باقی مدل ها دارد این است که ضد اب است. همین ویژگی ساده باعث می شود که بتوان از این دوربین نه تنها در فضای داخلی بلکه در محیط بیرون نیز بدون نگرانی استفاده کرد.

ویژگی دیگری که باعث می شود استفاده از این دوربین در محیط بیرون بسیار جذاب تر باشد این است که این دوربین دارای سنسور مادون قرمز به علاوه warm light است. این بدان معناست که حتی در تاریکی های مطلق که حتی چشم انسان هم نمی تواند چیزی ببیند این دوربین بتواند تصاویر را رنگی به شما نشان دهد!

ویژگی مطلوب دیگری که دوربین مینی اسپید دام V380 را نسبت به مدل های هم رده خود خاص و متمایز می سازد قابلیت چرخش دوربین است. این دوربین می تواند 355 درجه افقی و 110 درجه عمودی بچرخد. با این قابلیت واژه نقطه کور دیگر برای این دوربین معنا نخواهد داشت و شما می توانید به تمامی محیط تحت نظارت خود دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب دوربین مینی اسپید دام V380 قابلیت zoom digital است. با این تکنولوژی شما می توانید هنگامی که در خانه خود نشستید با زوم کردن صفحه موبایلتان تصویر درون دوربین را هم زوم کنید که این امکان در نوع خودش بسیار جالب و کاربردی است.

شما می توانید با وصل کردن دوربین مداربسته مینی اسپید دام V380 به مودم از طریق وای فای، تصاویر دریافتی دوربین را در هر کجا که باشید با وصل بودن به اینترنت دریافت کنید. اما کنار همه این ها، دوربین مدار بسته مینی اسپید دام V380 می تواند با کابل هم به اینترنت وصل بشود. با این ویژگی اگر دوربین از مودم دور وصل باشد و سیگنال های دریافتی ضعیف باشد شما می توانید به راحتی با تهیه کردن یک کابل دیگر از این مشکل خلاص شوید.

ویژگی جذاب دیگری که دوربین مدار بسته مینی اسپید دام V380 در خود جای داده است امکان صدای دو طرفه است. این قابلیت به شما اجازه می دهد که شما علاوه بر اینکه می توانید صدا محیط را از طریق گوشی خود بشنوید، می توانید حتی صحبت کنید و صدای شما از خود دوربین پخش خواهد شد.

تشخیص حرکت یکی دیگر از ویژگی های جذاب دوربین مینی اسپید دام V380 است که می تواند کمک زیادی را در بحث امنیت ایجاد کند. با این قابلیت، دوربین اگر حرکات اضافی را در محیط مشاهده کند می تواند با فرستادن یک هشدار به گوشی شما و پخش کردن الارم، شما و دیگران را آگاه  سازد.

در کنار تمامی این ویژگی ها این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مینی اسپید دام V380 در کنار تمامی قابلیت هایی که در خود جای داده است کاملا به صرفه و اقتصادی می باشد.

نکاتی که هنگام خرید دوربین مینی اسپیدام باید در نظر داشته باشید

حافظه داخلی دوربین مدار بسته مینی اسپید دام V380 می تواند تا 64G را ساپورت کند که بسیار مناسب و کارآمد است و می تواند تصاویر را تا حدود 6 روز در خود ذخیره کند اما باز بالاخره این مقدار حافظه هم روزی پر می شود. اما این دوربین با تکنولوژی پیشرفته ای که در خود دارد طوری تعبیه شده که از اخرین زمان ها ضبط شده پاک کند و به حافظه دستگاه اضافه کند. به طور کل دوربین مداربسته مینی اسپید دام V380 می تواند تصاویر تا حدود 6 روز قبل را به شما نشان بدهد.

در بحث تشخیص حرکت باید به یکسری نکات توجه کنید. فعال کردن این قابلیت از نظر امنیتی بسیار خوب و حتی لازم است. اما اگر این امکان در مکان های باز استفاده شود امکان دارد این دوربین پیام های اشتباهی و الارم های بی مورد بزند. علت این امر می تواند ناشی از عبور یک حیوان و یا حتی ریزش یک برگ اتفاق بیافتد.

اما دوربین مینی اسپید دام V380 با در نظر گرفتن این نکته قابلیت time period را همراه با تمامی ویژگی های دیگر خودش روانه بازار کرده است. با این قابلیت شما می تواند برای دوربین مدار بسته اسپید دام یک بازه زمانی تعریف کنید تا فقط در آن زمان ها قابلیت تشخیص حرکت فعال باشد. با این ویژگی شما می توانید میزان خطا های دوربین مینی اسپید دام V380 را به حداقل برسانید.

 

 

دوربین نظارتی هوشمند HISEE مدل C68 V380 Pro :

  • ابعاد 16x10x28 سانتیمتر
  • وزن 400 گرم
  • کیفیت 2 مگاپیکسل
  • دید در شب رنگی
  • صدای دو طرفه
  • قابل نصب : در محیط های داخلی و خارجی
    نوع ارتباط : بی‌سیم (Wi-Fi) / باسیم (LAN)
    نوع حسگر تصویر : CMOS
    نوع لنز : ثابت
    حافظه پشتیبانی شده : MicroSD تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت
    مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار : IP66
    رزولوشن تصویر : 1080P 720P
    میزان بزرگنمایی دیجیتال : 5 برابر
    دید در شب : رنگی همراه با پروژکتورهای نور مرئی و دید در شب مادون قرمز در فضاهای بسیار تاریک
    حداقل نور : 0.02Lux
    میکروفون : قابلیت گفتگوی دوطرفه و اعلان هشدار از طریق اینترنت
    قابلیت چرخش : 260 درجه افقی و 90 درجه عمودی
    فشره سازی h264
  • شیار کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • تشخیص حرکت
  • تعقیب سوژه
  • زوم دیجیتال تا 4 برابر
  • هشدار امنیتی تشخیص حرکت
  • ستانداردهاIP66
  • منبع تغذیه آداپتور
  • مصرف برق 12 ولت / 2 آمپر
  • چرخش افقی 355 درجه و عمودی 90 درجه
  • نرم افزار انتقال تصویر V380, V380S, V380 Pro
  • اقلام همراه آداپتور، پیچ و رولپلاک، دفترچه راهنما

 

دوربین ضد آب دوربین و دزدگیر انتقال تصویر دوربین دوربین مداربسته ارزان

امتیاز کاربران به:

دوربین نظارتی هوشمند مدل C68 V380 Pro (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش