بازخورد درباره این کالا

تستر پاور دیجیتال

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: Digital Power Tester
99% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 22 دی 1401

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
گزارش تخلف

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تستر پاور دیجیتال
دستگاه تست پاور دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند؟این دستگاه جهت تشخیص و اندازه‌گیری ولتاژهای خروجی‌ پاور کامپیوترمورد استفاده قرار می‌گیرد.چنانچه در هنگام اسمبل کردن سیستم و یا هنگام تعمیرات از سالم بودن پاور مطمئن نباشید احتمال سوختن قطعات اصلی کامپیوتر وجود داشته و همانگونه که مطلع هستید خرابی در اثر ولتاژهای خارج از استاندارد باعث از بین رفتن گارانتی قطعات می‌گردد. به همین سبب استفاده از تستر قبل از اتصال پاور به سیستم برای ایمنی قطعات کاملاً ضروری است.این تستر برطبق استانداردهای EU,IEC60950,EN60950,UL60950  عمل نموده و با تست ولتاژهای خروجی پاور و قرار دادن بار اهمی روی پاور اطلاعات کاملی از ولتاژهای ساخته شده می‌دهد. در هنگام آزمایش چنانچه ولتاژ خروجی کمتر ویا بیش از مقادیر استاندارد  باشد رنگ  LEDمتناظر با ولتاژ مربوطه تغییر می‌کند.ایرادهایی که در اثر اتصال پاور معیوب ممکن است بوجود آید شامل موارد زیر است: عدم کارکرد صحیح سیستم ، بوت نشدن ، ریست کردن و هنگ کردن در زمان کار هنگامی که یک یا چند خروجی کمتر از مقادیر تعیین شده باشند.–  سوختن قطعات اصلی شامل مادر برد، CPU ، رم ، کارت گرافیک ، مودم وکارتهای جانبی دیگر هنگامی که یک یا چند خروجی بیشتر از مقادیر تعیین شده باشند.
با این دستگاه می توان تست دقیق ولتاژ پاور را انجام داد. به این صورت که ولتاژ 12 و 5 و 3.3 پاور را به صورت دقیق چک می کند و تعمیر کار دقیقا متوجه عیب پاور خواهد شد. این دستگاه دارای کیفیت ساخت بالایی است و انواع سوکت برق 8 پین ، 6 پین ، برق فلاپی ، 24 پین ، برق ساتا و برق IDE را چک می کند.این دستگاه یکی از ملزومات وسایل مورد نیاز تعمیرکاران کامپیوتر است که اکثر مهندسان حرفه ای آن را توصیه می کنند.برای تعمیر هر وسیله ای نیازمند ابزارهای خاص جهت تست و بررسی تخصصی آن وسیله هستیم .تمامی تعمیرکاران پاورهای کامپیوتر نیازمند این وسیله هستند تا بتوانند کابلها و نیز میزان ولتاژ ورودی و خروجی را چک کنند و بتوانند بصورت تخصصی برای تعمیر پاور اقدام کنند .
کیفیت ساخت این قطعه بالاست و از پلاستیک نسبتا مقاومی تشکیل شده است و قادر است تا مقدار مناسبی در برابر ضربه مقاوم باشد.

امتیاز کاربران به:

تستر پاور دیجیتال (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش