معرفی برترین بازی های اندروید

پارسیان کالا
19 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین بازی های اندروید

البته که بسیاری از بازی‌های موبایلی جذاب و پرطرفدار هستند، اما در زیر 3 بازی موبایلی برتر اخیر را معرفی خواهم کرد:

 

بازی Genshin Impact:
این بازی یک بازی نقش آفرینی ماجراجویی است که به صورت آنلاین قابل بازی است و برای سیستم عامل‌های iOS و Android عرضه شده است. در این بازی، شما در جهانی وسیع و زیبا با نام Teyvat ماجراجویی می‌کنید و باید با نبرد با دشمنان، حل پازل‌ها و پیوستن به گروه‌های دوستان خود، مراحل را پیش ببرید. برای بازی کردن این بازی، باید به اینترنت متصل باشید.

 

بازی Among Us:
این بازی یک بازی چند نفره آنلاین است که در آن شما در نقش یکی از اعضای یک کشتی فضایی قرار دارید و باید با اعضای دیگر برای پیدا کردن یک قاتل درون کشتی همکاری کنید. بازی در حالت چند نفره بسیار جذاب است و باید با هوشیاری و تیمی کار کرد تا قاتل را پیدا کرده و او را به دادگاه بفرستید. بازی Among Us در دسترس برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android موجود است.

 

بازی Call of Duty Mobile:
این بازی یک بازی شوتر اول شخص است که برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android عرضه شده است. در این بازی، شما در نقش یک سرباز در جنگ های جهانی که از مکان‌های مختلف دنیا گرفته شده است، قرار می‌گیرید و با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های مختلف، باید ماموریت‌هایی را انجام دهید و دشمنان خود را شکست دهید. بازی Call of Duty Mobile شامل حالت‌های چند نفره و تک نفره است که هر یک از چالش‌ها و مراحل مختلفی برای بازیکنان برای پیشرفت در بازی دارد.برای بازی کردن بازی Call of Duty Mobile، شما باید دستگاه خود را با اینترنت متصل کرده و با نصب بازی از فروشگاه برنامه‌های موبایل، آن را روی دستگاه خود نصب کنید. سپس با ایجاد حساب کاربری و ورود به بازی، می‌توانید شروع به بازی کردن کنید.

 

با توجه به پرطرفداری این بازی‌ها، معمولاً توسعه دهندگان همیشه به روز رسانی های متنوعی را برای بازی‌ها ارائه می‌دهند. به همین دلیل، برای لذت بردن از بازی های موبایل، مهم است که دائماً با بروزرسانی های جدید آن‌ها آشنا شوید و به اندازه کافی وقت صرف بازی کردن کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.