عینک آنتی بلو چیست؟

پارسیان کالا
19 شهریور, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
wearing blue light glasses 1

تاحالا شده چشمتون از نگاه کردن طولانی مدت به مانیتور یا به صفحه نمایش گوشی موبایل درد بگیره یا از نگاه کردن به تلویزیون سر درد بگیرید.  تاحالا فکر کردید علت این موارد چیست؟

 

wearing blue light glasses%20(4)

 

علت اصلی این موارد نور آبی موجود در نور متصاعد شده از دستگاه مورد نظر است. نوری آبی و فرابنفشی که از صفحه تلویزیون ، صفحه گوشی ، مانیتور و… به چشم های شما می تابد باعث به وجود آمدن این عوامل می شود. درچنین شرایطی عینک های بلوکات به شما کمک می کنند ، این عینک ها دارای عدسی هایی می باشند که نور آبی را از خود عبور نمی دهند و جلوی تابش این نورها به چشم شما را می گیرند.

 

wearing blue light glasses%20(5)

 

اغلب کارمندان و مشاغلی که به نوعی با کامپیوتر و لپ تاپ سر و کار دارند ، و یا گیمر های و کسانی که به بازی های رایانه ای و موبایل مشغول هستند و حتی دانش آموزان و معلمان که با آموزش آنلاین سر و کار دارند همگی به نوعی نیازمند هستند تا برای جلوگیری از آسیب های جدی به چشم و نیز جلوگیری از خستگی و سردرد و قرمزی چشم ، از این عینک های محافظ چشم در مقابل نور آبی استفاده نمایند .

اگر عینکی هستید ومی خواهید بدانید که عینک شما بلو فیلتراست یا خیر، می توانید با استفاده از لیزری که نور فرابنفش و یا آبی داشته باشد نور را به عدسی بتابانید. اگر نور از عدسی عبور کرد و به جسم پست عدسی برخورد کرد این عدسی منعکس کننده نور آبی نیست ولی اگر نور به جسم پشت عدسی برخورد نکرد این عینک بلو کنترل می باشد.

 

wearing blue light glasses%20(6)

 

شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پارسیان کالا انواع این عینک ها را مشاهده و بررسی و درصورت نیاز خریداری بفرمایید .

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.